×

فضاهای ورزش های همگانی توسعه می یابد

  • کد خبر: 232394
  • 9 مهر 1402
  • به گزارش نوبر، سامان احمدزاده در بازدید از امکانات ورزشی پشت لاله پارک، افزود: این مجموعه ورزشی به مساحت حدود 5 هزار متر مربع در محوطه پشت لاله پارک و در جوار مسیر دوکمال بازسازی و احیا می شود. وی تاکید کرد: بر اساس دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز، امکانات و زیرساخت های رها شده […]

    فضاهای ورزش های همگانی توسعه می یابد
  • به گزارش نوبر، سامان احمدزاده در بازدید از امکانات ورزشی پشت لاله پارک، افزود: این مجموعه ورزشی به مساحت حدود 5 هزار متر مربع در محوطه پشت لاله پارک و در جوار مسیر دوکمال بازسازی و احیا می شود.
    وی تاکید کرد: بر اساس دستور شهردار محترم کلانشهر تبریز، امکانات و زیرساخت های رها شده در سطح شهر به سرعت بازسازی و در اختیار توسعه ورزش های همگانی قرار می گیرند.
    احمدزاده با اشاره به طرح ارائه شده از سوی سازمان ورزش شهرداری، پس از احیای زیرساخت های موجود و افزودن امکانات دیگر، نخستین پارک ورزشی تبریز در این مجموعه ایجاد می شوند.
    معاون فنی و عمرانی شهردار کلانشهر تبریز ادامه داد: قرار است در این مجموعه با امکاناتی مانند، پیست تارتان، زمین های تنیس، گلف، بسکتبال، والیبال، فضای اختصاسی ورزش کودکان و محوطه ورزش همگانی برای استفاده عموم احیا شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *