×

راه اندازی و تجهیز بخش های درمانگاهی شهرداری تبریز

  • کد خبر: 297988
  • 20 آذر 1402
  • مدیرکل سلامت و اموراجتماعی شهرداری گفت: تحقق رضایتمندی حداکثری پرسنل شهرداری و شهروندان با راه اندازی بخش های جدید و مورد نیاز درمانگاه‌های شهرداری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.
    راه اندازی و تجهیز بخش های درمانگاهی شهرداری تبریز
  • به گزارش نوبر، محمد حسین حسن زاده ضمن حضور در برنامه تلویزیونی تبریزیم از تجهیز و راه اندازی بخش‌های درمانی و خدماتی جدید از جمله فیزیوتراپی، دندانپزشکی، و آزمایشگاه خبر داد و بیان کرد: بخش دندانپزشکی کلینیک امام رضا (ع) تخصصی تر شده و در حوزه های مختلف دندانپزشکی در سه شیفت کاری خدمات لازم را ارائه می دهند .

    وی افزود: با تجهیز بخش دندانپزشکی خدمات ارتودنسی (مرتب کردن دندانها)، کاشت دندان و جراحی لثه، پروتزهای دندانی (روکش) و جراحی فک و صورت و عصب کشی و زیبایی برای مراجعین قابل ارائه است.

    حسن زاده راه اندازی فیزیوتراپی در این درمانگاه را نیاز مبرم خواند و افزود: با توجه به اهمیت فعالیت فیزیوتراپی و با قید اولویت بخش فیزیوتراپی با حضور کادر متخصص و با اتخاذ روشهای درمانی جدید در گروههای سنی بزرگسالان و کودکان از ۸ صبح تا ۸ شب در دو شیفت با بهره گیری از دستگاههای بروز و پیشرفته راه اندازی گردید.

    مدیر کل سلامت و امور اجتماعی شهرداری ضمن اشاره به اهداف و اهمیت تجهیز و تکمیل درمانگاههای شهرداری گفت: بارویکرد پیشبرد اهداف و رسالت شهرداری و ارتقا خدمت رسانی و رضایتمندی مضاعف برای شهروندان به ویژه پرسنل و خانواده شهرداری، مشمولین بیمه های تامین اجتماعی، خدمات درمانی، و بیمه سلامت از این خدمات بهداشتی و درمانی استفاده می کنند.

    وی تعرفه های درمانی این کلینیک ها را در چهارچوب شاخص های مراکز عمومی غیر دولتی و مصوب وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت: در درمانگاه الغدیر نیز آزمایشگاه طبی سپید با مشارکت بخش خصوصی و همت شهرداری تبریز با استفاده از دستگاه‌های مدرن و کادر مجرب بعنوان یکی از آزمایشگاه‌های مجهز در غرب تبریز جهت استفاده پرسنل و شهروندان راه اندازی شده است و طبعا ساکنین این منطقه با صرفه جویی در هدر رفت زمانی و هزینه و نتایج دقیق این آزمایشگاه رضایتمندی ویژه ای خواهند داشت .

    وی در خاتمه یادآور شد: آزمایشگاه درمانگاه آمام رضا (ع) در فضای وسیع و مناسب با استانداردهای روز بزودی آماده بهره برداری میگردد و در حال حاضر مراجعین میتوانند از طریق دریافت معرفی از پذیرش این درمانگاه از خدمات آزمایشگاههای سلام و دانش براساس قرار داد منعقده بهره مند شوند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *