×

سنگفرش کوچه پستخانه قدیم تکمیل شد

  • کد خبر: 231835
  • 27 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر و به نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابرپیاده راهی هسته مرکزی شهر، از ابتدای شهریور عملیات کفسازی کوچه پستخانه قدیم را آغاز کرده و با اجرای پر سرعت عملیات، این پروژه تکمیل و به بهره برداری رسید. وی این پروژه را در […]

    سنگفرش کوچه پستخانه قدیم تکمیل شد
  • به گزارش نوبر و به نقل از شهریار، رضا جان فشان نوبری ضمن اعلام خبر فوق افزود: در راستای ساماندهی معابرپیاده راهی هسته مرکزی شهر، از ابتدای شهریور عملیات کفسازی کوچه پستخانه قدیم را آغاز کرده و با اجرای پر سرعت عملیات، این پروژه تکمیل و به بهره برداری رسید.

    وی این پروژه را در راستای ارتقاء کیفی معابر مرکزی شهر دانسته و افزود: تلاش داریم با توسعه معابر پیاده راهی و نوسازی سنگفرش پیاده رو ها، منطقه تاریخی فرهنگی تبریز ساماندهی و با بافت تاریخی شهر همگون سازی شود.

    شهردار منطقه ۸ افزود: شهرداری منطقه ۸ به دلیل واقع شدن در محدوده مرکزی و تاریخی شهر، همه روزه میزبان  شهروندان و  گردشگران گرامی بوده که رسیدگی و ساماندهی به این منطقه، اولویت اساسی شهرداری منطقه ۸ تبریز است.

    شایان ذکر است، کوچه تاریخی پستخانه قدیم در مجاورت پاساژ امت واقع شده است که حد فاصل خیابان شریعتی تا محققی غربی قرار دارد و شهرداری منطقه ۸ در راستای ساماندهی این کوچه عملیات کف‌سازی و بهسازی این کوچه را اجرایی و تکمیل کرده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *