×

مدیرکل ورزش و‌ جوانان آذربایجان‌شرقی:
سلامت ورزش استان با این وضع در خطر است

  • کد خبر: 170018
  • 18 دی 1399
  • مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با انتقاد از کم بودن اعتبارات و بودجه ورزش استان گفت: در استان کسی نیست جوابگو باشد که بودجه این اداره کل چرا کمتر شده است.
    سلامت ورزش استان با این وضع در خطر است
  • به گزارش نوبر خبر؛ ایوب بهتاج امروز در جلسه مشترک مدیرکل ورزش و جوانان استان با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان در هشترود از کمک مالی یک میلیارد و ۳۰۰ میلیونی به هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها خبر داد و اظهار داشت: متاسفانه بودجه کم و ناچیز شهرستان‌ها باعث می‌شود نتوان کار ورزشی در حدقابل قبول کرد.

    کسی نیست جوابگو باشد

    متاسفانه بودجه این اداره کل نسبت به سال‌های قبل ثابت که نشده هیچ کمتر هم شده است. در استان کسی نیست جوابگو باشد که بودجه این اداره کل چرا کمتر شده است. متاسفانه بودجه ناچیز ورزشی برای کارهای عمرانی هزینه می‌شود و این ظلم در حق امر ورزش است.

    سلامت ورزش استان با این وضع در خطر خواهد بود

    مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی از نمایندگان استان خواست در مجلس صدای ورزشکاران را به گوش مسوولان کشوری برسانند. بهتاج گفت: نمی‌دانم چطور نمایندگان به بحث سلامت و افزایش بودجه و به کارگیری نیرو رای می‌دهند اما به بحث ورزشی بی‌توجه هستند و من اعلام می‌کنم سلامت ورزش استان با این وضع در خطر خواهد بود.

    در این جلسه از رئیس ورزش و جوانان هشترود بخاطر رتبه اول در گروه ب و روسای شهرستان‌های بستان آباد و آذرشهر و جلفا بخاطر کسب رتبه‌های دوم و سوم تجلیل شد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *