×

ایوب بهتاج:
ماشین به کار خود تا پایان فصل ادامه می دهد

  • کد خبر: 174009
  • 16 اردیبهشت 1400
  • مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی خبر از ادامه فعالیت های ماشین سازی تا پایان فصل داد.
    ماشین به کار خود تا پایان فصل ادامه می دهد
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه ماشین سازی برای دومین بار در سال ۱۴۰۰ با انتشار بیانیه ای از تعطیلی فعالیت های خود خبر داد؛ اتفاقی که بار دیگر بحث ۱۵ تیمی شدن لیگ برتر را مطرح کرد. البته ماشین سازان پس از مذاکراتی که با وساطت استاندار با شهرداری تبریز داشتند، باشگاه ماشین سازی توافق کرد تا طی روزهای آینده با دریافت طلبی که از شهرداری دارد، به کار خود در مسابقات ادامه دهد. این تیم طی روزهای اخیر تمرینات خود را پیگیری می کند و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی امروز خبر از واریز مبلغی از سوی شهرداری به حساب ماشین سازی دارد.

    بهتاج در مورد اتفاقات اخیر گفت: یک سوتفاهم بین مدیرعامل باشگاه ماشین سازی و شهردار تبریز به وجود آمده بود که خدا را شکر با همت و محبت آقای استاندار رفع شد. هیچ گونه فعالیتی تعطیل نشده و خدا را شکر از روزی که آقای اکبرپور آمدند تیم به خوبی کارهای فنی اش را انجام می دهد.

    وی ادامه داد: ما روز شنبه میزبان تیم سایپا هستیم و خدا را شکر ماشین سازی در روند خوب و مثبتی قرار خواهد گرفت. این تیم، تیم ریشه داری است و بالای ۵۰ سال سابقه دارد و با هر تشری، منحل شدن این تیم ممکن نیست. خدا را شکر آقای زنوزی به عنوان مالک اصلی باشگاه، خودشان هم با من صحبت کردند.

    مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در خصوص دلیل تصمیم اخیر باشگاه ماشین سازی گفت: بحث بدهی سال های گذشته شهرداری به باشگاه ماشین سازی بود که به خاطر پروسه اداری و حضور یک سوم کارمندان به دلیل بحث کرونا کمی طول کشید. خدا را شکر این مشکل برطرف شد و امروز هم مبلغی از شهرداری به باشگاه ماشین سازی واریز شد. تا هفته آینده نیز کل مبلغ به حساب این تیم واریز خواهد شد.

    بهتاج در پایان افزود: با کمک هایی که از سوی مالک محترم باشگاه هم انجام می شود، ماشین سازی به کار خود تا پایان رقابت ها ادامه خواهد داد. در مورد ادامه کار باشگاه در پایان فصل هم مالک باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد. فعلا تا پایان فصل مشکلی نداریم و آقای زنوزی کماکان مالک و حامی ماشین سازی هستند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *