×

شمس آذر قزوین یک – ماشین سازی صفر؛
شمارش معکوس برای قطعی شدن سقوط!

  • کد خبر: 227110
  • 29 فروردین 1401
  • تیم فوتبال ماشین سازی با شکست برابر شمس آذر، یک گام دیگر به سقوط به دسته دوم نزدیک تر شد.
    شمارش معکوس برای قطعی شدن سقوط!
  • به گزارش نوبر خبر؛ هفته بیست و ششم رقابت های دسته یک فوتبال کشور امروز با برگزاری چند بازی آغاز شد. در یکی از این بازی ها تیم فوتبال شمس آذر در میان حضور پرشور هواداران خود در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به مصاف تیم ماشین سازی تبریز رفت.

    قزوینی ها که پس از پیروزی هفته گذشته برابر خوشه طلایی ساوه به دنبال حفظ این روند رو به رشد خود بودند، بازی را هجومی آغاز کرده و با اتکا به حضور هواداران خودی به دنبال کسب پیروزی برابر تیم قعرنشین حریف بودند.

    در سمت دیگر نیز ماشین سازی برای زنده نگه داشتن اندک شانس های بقا در پی شگفتی سازی و کسب امتیاز از این بازی خارج از خانه بود هر چند که از قبل نیز شانس آنها برای کسب امتیاز روی کاغذ اندک بود.

    با این حال تبریزی ها توانستند تا دقایق پایانی یک امتیاز کسب شده را با چنگ و دندان حفظ کنند تا بالاخره در دقیقه 80 و پس از گلزنی محمدرضا شیرزادی مقاومت بازیکنان ماشین سازی نیز شکسته شد و شمس آذر به گل پیروزی دست یافت.

    در این لحظه یک ضربه کرنر برای شمس آذر به دست آمد که ارسال عسگری از سمت راست به روی دروازه با پرواز شیرزادی و ضربه سر این بازیکن همراه شد و قفل دروازه میهمان باز شد.

    این بازی با همان تک گل شیرزادی به سود میزبان به پایان رسید تا شمس آذر 32 امتیازی شده و از منطقه خطر فرار کند اما ماشین سازی با 11 امتیاز یک گام دیگر به سقوط نزدیک شد و با توجه به فاصله 16 امتیازی تا رتبه پانزدهم جدول، عملا این تیم شانسی برای بقا در 8 هفته باقیمانده نخواهد داشت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *