×

این راه دوباره به سقوط ختم می شود؛
پایان ناامیدکنده ماشین در دور رفت

  • کد خبر: 226897
  • 17 بهمن 1400
  • ماشین سازی نیم فصل اول لیگ دسته یک را مثل فصل گذشته در لیگ برتر با رتبه آخر به پایان رساند.
    پایان ناامیدکنده ماشین در دور رفت
  • به گزارش نوبر خبر؛ فوتبال تبریز بعد از سال ها در لیگ بیست و یکم با یک سهمیه حضور پیدا کرد؛ این اتفاق با سقوط ماشین سازی به لیگ یک رخ داد تا سرخ پوشان تنها نماینده شهری باشند که چند سال پیش با حضور همزمان تراکتور، گسترش و ماشین بیشترین نماینده را در بین تیم های شهرستانی در لیگ برتر داشت.

    ماشین سازی سقوط کرد تا تراکتور تنها بماند؛ در حالی که مدیریت باشگاه قول بازگشت به لیگ برتر را در آینده ای نزدیک داده بود، سبزپوشان فوتبال تبریز حضوری ناامید کننده در لیگ دسته یک داشتند و دور رفت را با 5 امتیاز از 18 بازی به پایان رساندند. آنها 12 بازی را باختند و 42 گل خوردند!

    این روزها همه توجهات در فوتبال آذربایجان به تراکتور و مسائل این تیم است ولی اوضاع در ماشین سازی هم به شدت خراب است. این تیم بدون کسب حتی یک برد، نیم فصل اول را به پایان رساند و فاصله امتیازی اش با تیم های بالاتر به حدی است که کامبک در نیم فصل دوم را خیلی سخت کرده و فرار از سقوط، احتمالی با ضریب وقوع بسیار پایین برای ماشین به حساب می آید.

    ماشین فصل را اکبرپور شروع کرد ولی این مربی با توجه به اوضاع نابسامان خیلی زود به همکاری خود پایان داد. در ادامه راه یونس قربانی، مالک و مدیرعامل باشگاه، میثم مصائبی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد که این انتخاب حواشی بسیاری به همراه داشت و آخرین مورد آن را هم در آخرین بازی نیم فصل شاهد بودیم و تیم بدلیل پرداخت نشدن پول اتوبوس، چند ساعتی در تهران معطل شد. شاید ثبات چیز خوبی در فوتبال باشد ولی ثبات در رتبه جدولی نسبت به فصل گذشته (اول از آخر) اتفاق شیرینی برای نماینده دسته اولی فوتبال تبریز نیست و به نظر می رسد که با تدوام این شرایط به سقوطی دیگر برای این تیم در پایان فصل منجر شود.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *