×

بهتاج از تصمیم باشگاه انتقاد کرد؛
برگزاری جلسه شواری تامین برای تراکتور

  • کد خبر: 226086
  • 17 شهریور 1400
  • رئیس کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی خبر از برگزاری یک جلسه فوری برای حل مشکل تراکتور داد.
    برگزاری جلسه شواری تامین برای تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه تراکتور طی نامه ای به فدراسیون فوتبال تعویق بازی با النصر و در صورت عدم امکان آن، قبول انصراف این تیم از ادامه لیگ قهرمانان آسیا را خواستار شد. فدراسیون فوتبال هم در واکنش به این خواسته اعلام کرد که فقط آن را به AFC ارجاع خواهد داد و تصمیم گیرنده نیست. عواقب این انصراف می تواند یک نگرانی بزرگ برای فوتبال ایران و تبریز باشد.

    ایوب بهتاج، رئیس کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با انتقاد از تصمیم عجولانه تراکتوری ها گفت: اواخر وقت اداری امروز باشگاه تراکتور نامه ای را به دبیرکل فدراسیون زده است. ولی شما می دانید که تراکتور یک تیم عادی نیست. این همه هوادار دارد، این همه مشتاق دارد و به این راحتی ما نباید احساس کنیم که می توانیم این یک ساعته تصمیم بگیریم و انجام بدهیم.

    وی خبر از برگزاری یک جلسه فوری داده و افزود: درست است که باشگاه مشکلات زیادی در رابطه با بازیکنان، مصدومیت ها، بحث کرونا و دیگر موارد دارد ولی آقای استاندار سریعا در جریان این اتفاق قرار گرفتند و بلافاصله دستور برگزاری جلسه شورای تامین را راس ساعت 7 صبح صادر کردند. در این جلسه مواردی را که می توانیم به کمک آنها به تراکتور جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند را بررسی خواهیم کرد.

    رئیس کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به عواقب تصمیم باشگاه تراکتور تاکید کرد: ما به خوبی درک می کنیم که اگر این کار انجام نشود و تراکتور انصراف بدهد شاید به نفع فوتبال ایران در بحث سهمیه ها و بزرگی که در سطح آسیا دارد نباشد. همه باید کمک کنیم. من از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش هم خواهش می کنم که کمک کنند تا مشکلات تراکتور برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا مرتفع شود.

    بهتاج در مورد مشکلات داخلی متعدد در باشگاه تراکتور و عدم پاسخگویی مدیران این باشگاه گفت: همه باشگاه طبیعتا مشکلات داخلی دارند و تراکتور از این قاعده مستثنی نبود. ما پریروز جلسه داشتیم و هیچ موردی از سوی مسئولان باشگاه در خصوص شرکت نکردن در لیگ قهرمانان آسیا مطرح نشد. آنها گزارش شروع تمرینات و ادامه روند آماده سازی برای بازی با النصر را ارائه کردند. امروز این اتفاق افتاده ولی من قول می دهم که فردا مسئولین عالی استان بتوانند بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کنند تا تراکتور بتواند در آسیا به عنوان نماینده کشورمان حضور پیدا کند.

    البته باید منتظر ماند و دید که آیا این جلسه هم به مانند جلسه بعد از اعلام تعلیق باشگاه تراکتور که در نهایت بدون هیچ تصمیم و تغییری به ادامه کار زنوزی انجامید، صرفا برگزار خواهد شد که برگزار شود یا اینکه خروجی مثبتی برای تراکتور و هوادارانش خواهد داشت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *