×

خمز: اگر روزی از تراکتور جداشم می‌بینید چه اتفاقی رخ می‌دهد

  • کد خبر: 296110
  • 1 آذر 1402
  • سرمربی تراکتور درباره شایعه غرامت سنگین باشگاه در صورت اخراج خمز، گفت: اگر روزی شرایط جدایی من پیش بیاید، می‌بینید که چه اتفاقی رخ می‌دهد.
    خمز: اگر روزی از تراکتور جداشم می‌بینید چه اتفاقی رخ می‌دهد
  • به گزارش نوبر، پاکو خمز شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با اینکه چرا از مهدی شیری به عنوان وینگر راست در بازی برابر استقلال استفاده کردید؟ اظهار کرد کرد: شما از کجا می‌دانید من به مهدی شیری گفته‌ام در آن پست بازی کند؟ با شایعات پیش نروید. روزنامه‌نگار باید براساس واقعیت‌ها صحبت کند. مواقعی است که سعید کریم‌آذر از پست دفاع چپ در وینگر چپ و آلوارو از پست وینگر چپ در هافبک وسط بازی می‌کند. تفاوت زیادی بین پست دفاع راست و وینگر راست وجود ندارد. مدافع نمی‌تواند در پست مهاجم بازی کند، ولی اینکه دفاع کناری در پست وینگر و یا مدافع در پست هافبک دفاعی بازی کند؛ ممکن است و این پست‌ها تفاوت زیادی باهم ندارند.

    وی افزود: استفاده از مهدی شیری به عنوان وینگر راست برای ارسال از جناحین بود؛ چرا که شیری بهتر سانتر می‌کند، اما این ایده ما جواب نداد. وقتی تغییری در ترکیب ایجاد می‌کنم مسئولیتش با من است. به همین دلیل اتهام زدن به بازیکن درست نیست. ما آدم‌های جدی هستیم و بهتر است در خصوص مسائل جدی صحبت کنید.

    اگر روزی شرایط جدایی من پیش بیاید، می‌بینید که چه اتفاقی رخ می‌دهد

    سرمربی تراکتور درباره شایعه غرامت سنگین باشگاه در صورت اخراج خمز، گفت: اگر روزی شرایط جدایی من پیش بیاید، می‌بینید که چه اتفاقی رخ می‌دهد. اگر بخواهم از تراکتور بروم، باید مبلغی را بابت رضایت‌نامه پرداخت کنم. طبیعتاً اگر باشگاه من را اخراج کند، باید به آن چه که در قرارداد وجود دارد، پایبند باشد. تمامی افراد حرفه‌ای باید به مُفاد قرارداد پایبند باشند. امیدوارم منتظر این اتفاق نباشیم. من سرمربی تراکتور هستم و به قراردادم پایبند هستم و کارم را انجام می‌دهم. ارتباط خوبی با مالک باشگاه دارم، اگر روزی اینجا نباشم، به احتمال زیاد توافقی جدا می‌شوم؛ چرا که می‌خواهم ارتباط نزدیکم با مالک باشگاه را حفظ کنم.

    وی در رابطه با اینکه سبک فوتبال تراکتور می‌تواند به شکلی باشد که تیم ملی هم از آن استفاده کند؟ گفت: سرمربی تیم ملی خودش می‌داند که می‌خواهد چه کار کند. ایشان باتجربه بوده و رزومه موفقی دارد.

    آماده کردن تیم برای قهرمانی به زمان نیاز دارد

    سرمربی تراکتور در ادامه مطرح کرد: وقتی از من می‌پرسند آیا تراکتور می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود؟ فشار سنگین روی تیم ایجاد می‌شود. ما هر سال با تیم‌های استقلال، پرسپولیس و سپاهان رقابت می‌کنیم و هر سال ۱۵ و گاهی ۲۰ امتیاز بیشتر از ما امتیاز می‌گیرند. فصل گذشته در نیم فصل دوم نتایج خوبی گرفتیم؛ اما اختلاف امتیاز با تیم‌های بالاتر به ما نشان داد که هنوز تفاوت زیادی وجود دارد و تلاش می‌کنیم سال به سال این اختلاف کمتر شود. اینکه یک شبه بالاتر از آنان قرار بگیریم ، کار دشواری است. گواردیولا دو سال پس از پذیرفتن هدایت منچسترسیتی، توانست نخستین جام را با این تیم کسب کند. می‌خواهم شرایط و پیچیدگی‌های مقوله قهرمانی را توضیح دهم.

    هیچ کس یک شبه قهرمان نمی‌شود

    وی با تأکید بر اینکه قهرمانی به زمان نیاز دارد، توضیح داد: هیچ کس یک شبه قهرمان نمی‌شود. آماده کردن تیم برای قهرمانی نیازمند زمان است. باشگاه تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا پله پله پیشرفت کرده و قهرمان شویم. اگر مربی دیگری هم باشد، بدانید که قهرمانی تراکتور زمان‌بر بوده و این زمان کافی باید به تیم داده شود؛ در غیر اینصورت دشوار است.

    خمز با بیان اینکه مسئولیت نقل و انتقالات با من است، تأکید کرد: یکسری بازیکنان از لیست من جذب شدند و برخی بازیکنان هم باشگاه با تفکر اینکه می‌توانند به تیم کمک کنند، جذب کرده که این موضوع طبیعی است.

    وی با قدردانی از هوادارانی که در تمرین تیم حضور یافته بودند، خاطرنشان کرد: از هواداران می‌خواهم تیم را مثل روز اول در بازی مقابل فولاد حمایت کنند. ما با حضور آنان قوی‌تر هستیم. مسئولیت هر اتفاقی که در زمین رخ می‌دهد، با من است و نمی‌خواهم روی بازیکنان فشار ایجاد شود.

    پایان پیام/

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *