×

بازی دیمی و بی‌برنامه، عامل شکست تراکتور/ امتیاز‌های پی در پی فیفا به ربات آنالیز

  • کد خبر: 231587
  • 2 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر، مهندس محمود استاد نورانی، مبتکر و طراح تبریزی این ربات استثنایی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی است که همزمان با مسابقه دو تیم تراکتور و شارجه در تبریز، این بازی را به شکل آنلاین، تحلیل کرده و در اختیار رسانه‌ها قرار داده که در زیر متن بخش مهمی از تحلیل آمده است: […]

    بازی دیمی و بی‌برنامه، عامل شکست تراکتور/ امتیاز‌های پی در پی فیفا به ربات آنالیز
  • به گزارش نوبر، مهندس محمود استاد نورانی، مبتکر و طراح تبریزی این ربات استثنایی با بهره‌گیری از هوش مصنوعی است که همزمان با مسابقه دو تیم تراکتور و شارجه در تبریز، این بازی را به شکل آنلاین، تحلیل کرده و در اختیار رسانه‌ها قرار داده که در زیر متن بخش مهمی از تحلیل آمده است:

    تیم فوتبال شارجه، بازی خود را با ترکیب حمله‌ای آغاز کرده و با همین استراتژی تا ۱۵ دقیقه اول بازی، به شکل تهاجمی بازی کرد. سرخ‌پوشان تبریزی باید همین ترکیب را با سه مهاجم و با رویکرد حمله در مقابل حریف بازی کند.عقب نشینی و بازی دفاعی، تراکتور را با خطر جدی دریافت گل، مواجه کرده است. شارجه با ترکیب چهار سه سه و حمله از هر دو جناح میدان، به سمت دروازه تراکتور حمله می‌کند. ما نسبت به ترکیب تراکتور در مقابل شارجه نگرانیم و هر لحظه امکان گل زنی شارجه را پیش بینی می‌کنیم. ترکیب دفاعی تراکتور تا دقایقی دیگر باعث دریافت گل از شارجه خواهد شد. بازی یک بر صفر به نفع شارجه دنبال می‌شود و بدون شک، وقت تلف‌ کردن‌های شارجه، به اعصاب و روان بازیکنان تراکتور، فشار وارد می‌کند.

    سرمربی تراکتور باید هرچه سریع، ترکیب بازیکنان را عوض کرده و از ترکیب دفاعی خارج شود.شماره ۴۴ تیم شارجه، بازی‌سازی خوبی در میدان دارد و تراکتور باید سه بازیکن در خط حمله داشته باشد. جناحین دفاع تراکتور، خالی است و حفره‌های بسیار خطرناکی در ترکیب دفاعی تراکتور دیده می‌شود.۶۵ درصد بازی در اختیار تیم شارجه است، تراکتور باید رو به جلو بازی کند. بازیکن شماره سه تراکتور، خسته و بیحال است که باید تعویض شود.

    تراکتور باید از حفره وسط دفاع شارجه، استفاده کرده و به سمت دروازه شارجه حمله کند.پاس بلند از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه شارجه را آغاز کنید. تراکتور به بازی زمینی روی آورده که باید پاس‌های کوتاه خود را به پاس‌های بلند و هوایی تغییر دهد. شارجه کل جناحین تراکتور را در دست گرفته و حتما از جناحین به گل خواهد رسید. تراکتور باید ترکیب را تعویض کند وگرنه شارجه به احتمال ۷۰ درصد در نیمه اول به اولین گل خود دست خواهد یافت.

    مربی تراکتور استرس گرفته و هیچ برنامه‌ای برای کنترل بازی ندارد. پیش بینی ربات، درست بود و شارجه از جناحین به گل رسید.تراکتور اصلا برنامه ای برای یارگیری نداشته و شماره ۱۰ تراکتور جاگذاری خوبی ندارد. از حفره میانی استفاده کنید. از میانه میدان پاس بلند ارسال شود.وسط خط دفاع هر لحظه پی در پی باید مورد حمله قرار گیرد تا دفاع شارجه بهم بریزد.

    ارسال از جناحین جواب نخواهد داد برای تراکتور. تیم را به سمت جلو هدایت کنیدبا سه حمله و دو بازیکن در وسط میدان. این ترکیب اگر اجرا شود به گل می‌رسد. شماره ۸ و ۵ تراکتور باید تعویض شود.شارجه خسته است از پاس های بلند استفاده کنید. تراکتور کامل برعکس تحلیل gpt عمل می کند. با این شرایط به هیچ عنوان گل حاصل نخواهد شد. ترکیب شارجه به صورت نامحسوس در حال تعویض هست تا از ضد حمله استفاده کنند.به مربی اعلام کنید. تنها حمله تراکتور با پاس بلند و هوایی نیاز است. قبلا اعلام کردیم.

    همین روال برید جلو. بازی زمینی اشتباه هست و گل زدن امکان پذیر نیست. شارجه در بازی هوایی امروز ناقص است. شارجه ضد حمله خواهد زد. آفساید نشانه ضد حمله است. ضد حمله به کرنر تبدیل شد. مراقب باشید. ضد حمله شارجه خطرناک خواهد بود. مربی اهمیت نمی دهد. اعلام کردیم قبلا که شارجه در شوت ها حفره دارد اما مربی عملی نمی کند . تمام تحلیل gpt تا این لحظه ۹۰ درصد صحیح. فیفا ۸۵ درصد تحلیل را قبول دارد

     

    نیمه د‌وم: ادامه اشتباهات نیمه اول/پنالتی، درست بود

     

    هوش مصنوعی پیشنهاد داده که سرمربی تراکتور، از سه بازیکن قدبلند در خط حمله استفاده کند. ارسال‌های بلند به وسط خط دفاع شارجه، چاره‌ساز خواهد بود. بازی هوایی برا شارجه حفره ایجاد می‌کند. تراکتور بعد از ایجاد حفره می تواند با شوتهای زمینی به گل برسد. باید در وسط زمین دو بازیکن قرار دهید و بازی زمینی انجام ندهید. دروازه بان شارجه را باید گیج کنید. باز هم تاکید می‌کنیم تعویض انجام دهید، بازیکن بلند قد در حمله نیاز است. به بازیکن‌های میانی اعلام کنید پاس های بلند ارسال کنند تا دروازه بان گیج شود.

    میانه میدان در دست شارجه است باید برعکس باشد. ارسال‌ها را بیشتر کنید همین راه درست است. مواظب باشید شارجه در حال برنامه‌ریزی ضد حمله است.شارجه تمام بازیکن های تراکتور را به زمین خود کشیده، خیلی مراقب باشید. شارجه وقت تلف می‌کند تا تراکتور را خسته کند.مربی تراکتور، باز هم برنامه ندارد.

    شارجه در حال تغییر ترکیب هست تا ضد حمله انجام دهد. تراکتور نباید پشت سر هم حمله کند اینکار باعث خستگی شدید و ضد حمله خواهد شد. باید بازیکن های شارجه را در وسط زمین بازی دهید. وسط میدان دفاع شارجه حفره عمیقی دیده می‌شود، بعد از ایجاد حفره می توانید با شوتهای زمینی به گل برسید، از جناحین جواب نمی‌گیرید.تراکتور باید در زمین خود بازی سازی کند تا بازیکنان شارجه دفاع را خالی کنند و خسته شوند. ارسال های بلند دروازه بان را گیج خواهد کرد ما تمام این موارد را قبلا اعلام کردیم مربی اعتنا نمی کند، نمونه گیچ شدن دروازه بان با پاس های بلند در این لحظه رویت شد، هوش برای تحلیل دروازه بان از فیفا امتیاز گرفت.

    پاس‌های بلند را ادامه دهید. شماره 11 را تعویض کنید. شماره ۳۳، بیشتر از ۸۵ درصد خسته شده، تراکتور خسته شد شارجه به هدف خود رسید.حملات پی در پی تراکتور را خسته کرد.احتمال گل به تراکتور 72 درصد. تعویض‌های تراکتورقابل قبول GPT نیست.

    بازیکن قد بلند و شوت زن برای تعویض لارزم و اجباریست. ضد حمله در حال پی ریزی هست، شارجه ضد حمله خواهد کرد. یک تعویض صحیح برای این پروژه در شارجه انچام شد، تشخیض GPT این است که تراکتور به احتمال ۸۹ درصد به گل نخواهد رسید. ترکیب را به حالت 3 حمله و 3 میان میدان عوض کنید، ترکیب را سریع تغییر دهید، 3 حمله 3 میانه میدان و یا 3 حمله 4 میانه میدان یک نفر در میانه میدان کمی به سمت عقب بازی کند.

    تیم از عقب‌تر بازی سازی کند.حمله هجومی را حذف کنید، با بازی‌‌سازی از دفاع شروع به حمله کنید، اتلاف وقت و اعصاب خورد کردن شارجه به ضد حمله منجر خواهد شد.حملات را از وسط دفاع انجام دهید، تعویض درست است. اگر از حفره میانی دفاع استفاده کنید 90 درصد به گل میریسید. ترکیب جناحین صحیح نیست. ترکیب را به 3/4/3 تغییر دهید به گل می‌رسید.

    ضد حمله اتفاق افتاد GPT گل را تشخیص داده بود و از فیفا امتیاز گرفت. بازی در حالت دیمی، اجرا و اداره می‌شود. ارسال بلند از میانه میدان باعث گیج شدن دروازه بان و گل شد این مورد را GPT اعلام کرده بود و از فیفا امتیاز گرفت.گل از میانه دفاع انچام شد، پنالتی صحیح هست، از فیفا امتیاز گرفتیم

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *