×

ستاد کرونا تصمیم می‌گیرد
واکنش سازمان لیگ به حواشی برگزاری دربی با تماشاگر

  • کد خبر: 227012
  • 18 اسفند 1400
  • بعد از اعلام وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه دربی با حضور 20 هزار تماشاگر برگزار می‌شود برخی از باشگاه‌ها به این موضوع معترض شدند.
    واکنش سازمان لیگ به حواشی برگزاری دربی با تماشاگر
  • به گزارش نوبر خبر؛ این اعتراض برای اولین بار نبود که از سوی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر مطرح می‌شد. در هفته‌ای که دیدار استقلال در برابر نساجی و پرسپولیس در برابر صنعت نفت با حضور تماشاگر برگزار شد؛ دیگر باشگاه‌ها به سازمان لیگ گفتند این سازمان باید همه تیم‌ها را به یک چشم نگاه کند و به دیگر تیم‌ها هم اجازه دهد از حضور تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر بهره ببرند که سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات اعلام کرد سازمان لیگ در خصوص حضور تماشاگران در استادیوم‌های فوتبال تصمیم گیرنده نیست و از ستاد مبارزه با کرونا خواستیم از این پس اجازه دهد یا همه دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود یا تماشاگرِ هیچ تیمی وارد استادیوم‌ها نشود.

    با وجود درخواست سازمان لیگ از ستاد مبارزه با کرونا در ورزش این ستاد خلف وعده کرد و این‌بار هم اعلام شد تنها دیدار استقلال – پرسپولیس روز 26 اسفند با حضور 20 هزار تماشاگر از دو تیم برگزار می‌شود. در پی این تصمیم ابتدا باشگاه نساجی توسط ایزد سیف الله‌پور‌ معترض شد. در ادامه باشگاه‌های صنعت نفت و سپاهان هم اعتراض خود را به این موضوع به‌طور رسمی مطرح کردند. چند باشگاه دیگر هم در تماس‌های تلفنی با مدیران سازمان لیگ به اعتراضات خود ادامه دادند و سازمان لیگ یک جواب تکراری برای همه باشگاه‌های معترض داشت. سازمان لیگ دوست دارد همه دیدارها با حضور تماشاگر برگزار شود اما ستاد مبارزه با کرونا در این‌باره تصمیم گیرنده است!

    ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در حالی تنها با حضور تماشاگر در بازی استقلال و پرسپولیس موافقت کرد که پیش از این حضورِ 30 درصدی تماشاگران در بازی‌های لیگ برتر از سوی وزارت کشور به استانداری‌ها ابلاغ شده بود و قرار بود بعد از تعطیلات زمستانی همه دیدارهای لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود. پیش‌تر وزیر بهداشت هم گفته بود از بهمن‌ماه تماشاگران می‌تواند برای تماشای بازی‌ها وارد استادیوم شوند. هم‌اکنون بیشتر مسابقات فوتبال در کشورهای مختلف با حضور تماشاگر برگزار می‌شود و پیش بینی می‌شد بازی‌های لیگ برتر هم با حضور تماشاگر برگزار شود چون بیشتر جمعیت ایران دست‌کم دو دُز واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *