×

تراکتور 0-1 استقلال؛
این صدای بحران است که می آید!

  • کد خبر: 226944
  • 29 بهمن 1400
  • تراکتور با قبول شکست مقابل استقلال شرایط بحرانی خود را ادامه داد.
    این صدای بحران است که می آید!
  • به گزارش نوبر خبر؛ در ادامه مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال از ساعت ۱۷:۳۰ امروز میهمان تیم تراکتور بود که این مسابقه با یک گل به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

    در این بازی که در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی تبریز برگزار شد، امیر حسین حسین زاده (۷۰) برای استقلال گلزنی کرد. آبی پوشان تهران که تنها تیم بدون شکست لیگ هستند، با این برد ۴۴ امتیازی شدند و همچنان صدر جدول را از آن خود نگه داشتند. در سمت مقابل تراکتور هم با 14 امتیاز در رتبه سیزدهم ماند و با توجه به 14 امتیازی شدن فجر دیگر باید شاگردان سولدو را جزئی از مربع سقوط بدانیم.

    استقلال با هدایت فرهاد مجیدی این بازی را با ترکیب سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، عزیز آمانوف، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا و رودی ژستد آغاز کرد.

    همچنین «زونیمیر سولدو» سرمربی تراکتور تیمش را برای بازی با استقلال با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، نادر محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی و رضا دهقانی به زمین فرستاد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *