×

خیال سولدو راحت شد؛
کرونایی های تراکتور به استقلال می رسند

  • کد خبر: 226936
  • 28 بهمن 1400
  • تراکتور برای بازی فردا می تواند از بازیکنانی که تست کرونایشان پیش از بازی با نفت مثبت شده بود، استفاده کند.
    کرونایی های تراکتور به استقلال می رسند
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور هفته گذشته در غیاب شش بازیکن خود راهی آبادان شد تا با نفت دیدار کند. شاهین ثاقبی، پیمان بابایی، سامان نریمان‌جهان، رضا دهقانی، هادی محمدی و مهدی حقیقت شش بازیکنی بودند که شب بازی تست کرونای آنها مثبت اعلام شد و از سفر به آبادان بازماندند.

    در غیاب این تعداد بازیکن، سولدو که خود نیز به دلیل مثبت شدن تست کرونا از همراهی سرخ پوشان بازمانده بود، تیمش را با ترکیبی دگرگون شده راهی زمین کرد. این دیدار با گل دقیقه 85 ریکانی به سود میزبان به پایان رسید تا تراکتور با شکست به استقبال بازی حساس با استقلال برود.

    در بازگشت به تبریز و طی روزهای اخیر، مهمترین دغدغه هواداران تراکتور مشخص شدن تکلیف کرونایی های تیم بود. باشگاه تراکتور طی روزهای اخیر خبری در این مورد منتشر نکرد و همه چیز را به تست نهایی موکول کرد؛ تستی که گفته می شود نتیجه آن مشخص شده و بر اساس آن کرونایی های تیم مشکلی بابت حضور در بازی فردا ندارند.

    به این ترتیب شاهین ثاقبی، پیمان بابایی، سامان نریمان‌جهان، رضا دهقانی، هادی محمدی و مهدی حقیقت که بازی قبل را از دست داده بودن با منفی شدن تست کرونایشان می توانند در صورت صلاحدید کادر فنی در ترکیب حضور پیدا کرده و تراکتور را مقابل استقلال یاری کنند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *