×

هفته هجدهم لیگ برتر؛
تراکتور – استقلال؛ ملاقات در مکان ناآشنا!

  • کد خبر: 226929
  • 27 بهمن 1400
  • تراکتور برای اولین بار در لیگ برتر در ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل) از استقلال میزبانی خواهد کرد.
    تراکتور – استقلال؛ ملاقات در مکان ناآشنا!
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم های تراکتور و استقلال از ساعت 17:30 روز جمعه، حساس ترین دیدار هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران را در تبریز برگزار می کنند. این دیدار در ورزشگاه شهید سلیمانی (بنیان دیزل) برگزار می شود.

    این اولین رویارویی دو تیم در شهر تبریز خواهد بود که در ورزشگاه شهید سلیمانی برگزار می شود و استقلال پیش از این هیچ گاه با تراکتور در این ورزشگاه دیدار نکرده بود.

    در این فصل تراکتوری ها بازی های خانگی خود را به مجموعه بنیان دیزل، جایی که دفتر باشگاه و زمین تمرین و هتل اختصاصی سرخ پوشان در آن بنا شده، منتقل کردند. این تصمیم در شرایطی اتخاذ شد که به دلیل محدودیت های کرونایی، امکان حضور تماشاگران در ورزشگاه وجود ندارد و ظرفیت پایین تر بنیان دیزل نسبت به یادگار امام تا بازگشت تماشاگران هیچ خللی در کار سرخ پوشان ایجاد نمی کند.

    تراکتور پیش از بازگشت به لیگ برتر در ورزشگاه باغشمال از میهمانان خود پذیرایی می کرد و سپس بازی های این تیم به ورزشگاه یادگار امام منتقل شد. سرخ پوشان در مقاطعی هم به دلیل مرمت ورزشگاه یادگار امام، بازی های خانگی شان را در زمین اختصاصی (محل کارخانه تراکتورسازی) برگزار کردند.

    استقلالی ها پیش از این و طی سال های اخیر برای بازی با تیم های گسترش فولاد و ماشین سازی در ورزشگاه بنیان دیزل حضور پیدا کرده بودند و با این ورزشگاه ناآشنا نیستند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *