×

فاز اول خط ۲ متروی تبریز تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر: 228671
  • 30 خرداد 1402
  • به گزارش نوبر یعقوب وحیدکیا ضمن اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه در خط ۲ در خصوص آخرین وضعیت ایستگاه شماره هشت این خط بیان کرد: سقف ایستگاه در حال اتمام است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، رمپ‌های ایستگاه نیز احداث می‌شود. دیواره‌های ایستگاه قبل از عید به اتمام رسیده است و  تلاش می کنیم  در […]

    فاز اول خط ۲ متروی تبریز تا دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
  • به گزارش نوبر یعقوب وحیدکیا ضمن اشاره به روند مطلوب پیشرفت پروژه در خط ۲ در خصوص آخرین وضعیت ایستگاه شماره هشت این خط بیان کرد: سقف ایستگاه در حال اتمام است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، رمپ‌های ایستگاه نیز احداث می‌شود. دیواره‌های ایستگاه قبل از عید به اتمام رسیده است و  تلاش می کنیم  در اسرع وقت عملیات اجرایی سطوح زیرزمینی ایستگاه و خاک‌برداری را آغاز کرده و طبق زمان بندی، عملیات عمرانی ایستگاه پایان یابد.

    وحیدکیا به زمان‌بندی اتمام پروژه در فاز یک خط ۲ اشاره کرد و گفت: ما امیدواریم فاز یک خط ۲ را که شامل ایستگاه های اول (قراملک)، دوم (شهرک امام)، سوم(چهارراه دامپزشکی)، پنجم (روبروی بیمارستان امیرالمومنین) و هشتم (میدان دانشسرا) تا دو سال آینده در مدار بهره‌برداری قرار گیرد.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: بهره برداری از فاز یک خط ۲ مترو تبریز برای مجموعه سازمان از لحاظ حجم مسافر حائز اهمیت قرار دارد بر همین اساس به زودی تابلو روزشمار پروژه در ایستگاه‌های فاز یک خط دو جهت اطلاع رسانی شفاف به شهروندان نصب می شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *