×

فشار به هوشیار برای بازگرداندن انیسه/سواستفاده از خون شهدا به چه قیمتی؟

  • کد خبر: 232410
  • 10 مهر 1402
  • موضوع عزل احمد انیسه، شهردار منطقه شش توسط یعقوب هوشیار، شهردار کلانشهر تبریز در روزهای گذشته به یکی از مهم‌ترین موضوعات برخی محافل سیاسی و معدود اکانت‌های فعال در فضای مجازی تبدیل شده است.   به رغم اهمیت نه چندان خاص موضوع، برخی‌ها چنان با آب و تاب در مورد قضیه، اظهار نظر کرده و […]

    فشار به هوشیار برای بازگرداندن انیسه/سواستفاده از خون شهدا به چه قیمتی؟
  • موضوع عزل احمد انیسه، شهردار منطقه شش توسط یعقوب هوشیار، شهردار کلانشهر تبریز در روزهای گذشته به یکی از مهم‌ترین موضوعات برخی محافل سیاسی و معدود اکانت‌های فعال در فضای مجازی تبدیل شده است.

     

    به رغم اهمیت نه چندان خاص موضوع، برخی‌ها چنان با آب و تاب در مورد قضیه، اظهار نظر کرده و شهردار را به “عزل اشتباه انیسه” متهم می‌کنند که گویا شخص شهردار، هیچ حقی در عزل، تغییر و جابجایی مدیران میانی مجموعه تحت مدیریت خود ندارد و باید تا آخرین روز مدیریتی خود در شهرداری تبریز، تمامی مدیران منصوبش  را در مسند مدیریت‌های میانی، حفظ کند!

     

    بسیاری هم خوشبختانه آن چنان از سواد، تخصص و هوش وافری برخوردارند که منتظر اتفاقات این چنینی هستند تا در مورد افتتاح فلان پروژه و پیش بینی وضعیت جوی گرفته تا تلاش برای ماجراجویی در علت عزل برخی مسئولان، اظهار نظر کنند و با قبولاندن زوری تاثیر خود در افکار عمومی، منافعی برای آتی خود تدارک بینند!

     

    برخی‌ها نیز بعد از عزل انیسه توسط هوشیار، از هیچ اقدامی برای ایجاد حاشیه و بزرگنمایی مساله، دریغ نکرده و حتی پای خون شهدا را به میان کشیدند! بر فرض که انیسه، فعال‌ترین و کاری‌ترین شهردار مناطق تبریز بوده و قطع به یقین عملکرد فعالانه و مثبت و  بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته؛ اما چرا باید شهردار تبریز، حتی اجازه و حق تغییر و عزل یکی از مدیران خود را نداشته باشد؟

     

    چرا فکر می کنید که از تمامی موضوعات ریز و درشت پشت پرده در عزل انیسه، آگاهید و به دلیل یک امر معمول و رایج اداری، از خون شهدا و اعتبار خانواده‌های جانبازان و ایثارگران برای بازگشت زوری فلان مسئول به مسند قدرت، هزینه می‌کنید؟

     

    بدون شک خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان از هر مسئول خدوم و تلاشگر دیگری نیز حمایت کرده و خواهند کرد و اجازه نمی‌دهند که خون جگرگوشه‌های آن ها، فدای باندبازی و برخی اتفاقات بی‌ارزش شود!

     

    همچنین برخی اطلاعات ارائه شده به تحریریه نوبر، حاکی از آن است که حواشی اخیر ایجاد شده همچون تجمع اعتراضی در اعتراض به عزل انیسه، با تحریک برخی افراد و با هدف بازگردانی او به بدنه مدیران شهرداری انجام شده که بدون شک شهردار محترم تبریز می‌بایست ضمن احترام به نظر مردم و مشورت با اعضای شورا در انتصاب مدیران، مانع دخالت مستقیم اعضای شورا و عوامل بیرونی در انتخاب مدیران میانی شهرداری کلانشهر تبریز گردد!

     

    سید مرتضی مرتضوی

    صاحب امتیاز و مدیرمسئول نوبر

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *