×

عملیات اجرایی احداث “خانه مادر و کودک” شهرک نور تبریز آغاز شد

  • کد خبر: 231063
  • 14 مرداد 1402
  • به گزارش نوبر،محمد رشتبری گفت: خانه مادر و کودک شهرک نور در یک طبقه و با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال در مساحت ۵۲۵ متر مربع احداث می‌شود. وی با بیان اینکه انجام پیمان قرارداد این پروژه هشت ماهه پیش بینی شده است، افزود: فضاهای شهری باید به گونه‌ای باشند که گروه‌های مختلف جامعه از جمله بانوان و کودکان […]

    عملیات اجرایی احداث “خانه مادر و کودک” شهرک نور تبریز آغاز شد
  • به گزارش نوبر،محمد رشتبری گفت: خانه مادر و کودک شهرک نور در یک طبقه و با اعتبار ۱۲۷ میلیارد ریال در مساحت ۵۲۵ متر مربع احداث می‌شود.

    وی با بیان اینکه انجام پیمان قرارداد این پروژه هشت ماهه پیش بینی شده است، افزود: فضاهای شهری باید به گونه‌ای باشند که گروه‌های مختلف جامعه از جمله بانوان و کودکان حضور بی‌دغدغه‌ای در آن داشته باشند.

    رشتبری اظهار کرد: اهمیت نقش مادر و شرایط و نیازهای حضور بانوان به همراه کودکانشان در فضاهای شهری و ساختمان‌های عمومی و محل‌های پرتردد شهر، ایجاد فضاهایی جهت استفاده مادران و کودکان را به یک خواست عمومی تبدیل کرد و در این راستا طرح احداث خانه مادر و کودک در دستور کارقرار گرفت.

    وی اضافه کرد: هدف از احداث خانه مادر و کودک اجرای برنامه‌های خانواده محور و ایجاد عدالت و حفظ حقوق شهروندی برای مادران و کودکان بوده و اتاق مادر و کودک این امکان را به مادران می‌دهد که در شرایط فضای تفریحی، اوقات خود را کنار فرزندانشان سپری کنند و این اقدام در راستای بهرمندی مادران و کودکان از فضای‌های شهری انجام شده است.

    رشتبری همچنین شرکت در فعالیت های جمعی مادر و کودک، تقویت جنبه های رشد مهارت های حسی و حرکتی، شناخت کودک از خود، رشد مهارت های اجتماعی، رشد مهارت های شخصیتی و خودیاری کودک را از مهمترین اهداف اجرای این پروژه عمرانی برشمرد.

    وی عنوان کرد: احداث خانه مادر و کودک بستری برای شکوفایی استعداد کودک به وجود می آورد و به تقویت جنبه اجتماعی شخصیت کودک نیز کمک می کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *