×

بوستان موضوعی آب و آتش تبریز افتتاح شد

  • کد خبر: 302472
  • 5 اسفند 1402
  • طی مراسمی، با حضور وزیر کشور، استاندار آذربایجان شرقی، شهردار تبریز، عضو شورای شهر تبریز و شهردار منطقه ۸ بوستان آب و آتش تبریز افتتاح شد.
    بوستان موضوعی آب و آتش تبریز افتتاح شد
  • به گزارش نوبر، دراین مراسم احمد وحیدی وزیر کشور طی سخنانی از اقدامات انجام یافته شهرداری منطقه هشت تبریز در احداث این پارک به یاد آتش نشانان خدوم و جان بر کف این شهر، قدردانی کرده و گفت: این بوستان یک پروژه ارزشمند است که در حوزه مرکزی شهر تبریز احداث شده و می بایست مشابه این پارک موضوعی در سایر شهرها نیز اجرایی شود.

    وی همچنین در ادامه از برج یانقین و ساختمان آتش نشانی در مجاورت بوستان آب و آتش بازدید کرد.

    در این مراسم یعقوب هوشیار شهردار تبریز در خصوص بوستان آب و آتش تبریز گفت: پیرو سیاستهای شهرداری تبریز مبنی بر توسعه فضای سبز شهری و احداث پارکهای محله ای در سطح شهر، عملیات احداث بوستان “آب و آتش” توسط شهرداری منطقه ۸ در محوطه سازمان آتش نشانی تبریز اجرایی شده که امروز با حضور وزیر کشوراین بوستان موضوعی افتتاح شد.

    وی افزود: فاز دوم بوستان آب و آتش شامل موزه آتش نشانی شهرداری تبریز خواهد بود که طی ماه های آتی در کنار این بوستان احداث خواهد شد تا بوستان آب و آتش تبریز تکمیل و توسعه یابد.

    در ادامه این مراسم حسین منیری فر شهردار منطقه ۸، اقدام به تشریح کارهای عمرانی- خدماتی انجام یافته در این پروژه کرده و از اجرای پروژه بوستان آب و آتش، در کمترین زمان ممکن وبا وجود برودت هوا خبر داد.

    وی افزود: بوستان آب و آتش تبریز یکی از پارکهای موضوعی تبریز است که در مجاورت برج تاریخی یانقین احداث و فضایی ۲۰۰۰ متر مربعی را شامل میشود.

    منیری فر گفت: این پروژه علاوه بر جبران کمبود فضای سبز در محدوده مرکزی شهر، این پارک موضوعی به دلیل واقع شدن در مجاورت برج تاریخی یانقین و موزه آتش نشانی، به یکی از مکانهای گردشگری تبریز تبدیل خواهد شد.

    شهردار منطقه ۸ در پایان تاکید کرد : تلاش داریم با حمایت های شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز پروژه های عملیاتی و زیربنایی در حوزه مرکزی شهر اجرایی کنیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *