×

شهرداری تبریز عضو فعال در برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر: 228920
  • 14 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، یعقوب هوشیار امروز در دومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و  پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهرداری تبریز وظیفه خود می‌داند با تمام توان در برگزاری هر چه باشکوه این رویداد ملی در کنار سپاه عاشورای […]

    شهرداری تبریز عضو فعال در برگزاری کنگره ملی بزرگداشت ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی
  • به گزارش نوبر، یعقوب هوشیار امروز در دومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور و  پنجمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شهرهای حماسه‌ساز انقلاب اسلامی اظهار کرد: شهرداری تبریز وظیفه خود می‌داند با تمام توان در برگزاری هر چه باشکوه این رویداد ملی در کنار سپاه عاشورای آذربایجان شرقی باشد.

    وی افزود: تنوع و گوناگونی در حوزه فرهنگ، در صورت تجمیع می تواند نقش موثری در مکتب اسلامی ایفا کند و در عین حال، در سطح بین المللی نیز نگاهی مطالبه گرانه به ما بدهد.

    هوشیار گردهمایی روسای کمیسیونهای فرهنگی و اجتماعی شوراهای مراکز استانها و  شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی را تبلور انسجام و وحدت در ایران اسلامی دانست و گفت: گردهمایی امروز، نشانگر وحدت در ایران اسلامی است و به مثابه فرشی بوده که نقش و نگار زیبای آن، فرهنگ های مختلف ایران عزیزماست.

    شهردار تبریز ادامه داد: تمام دنیا مکتب ارزشی ما و فرهنگ اسلامی ما را نشانه رفته و همین وظیفه ما رو بیشتر می‌کند که در این حوزه پا پس نکشیم و در تمامی زمینه های فرهنگی، مطالبات خود را بیان کنیم.

    هوشیار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه فرهنگ در این دوره از مدیریت شهری تبریز تصریح کرد: در این دوره از شورای اسلامی شهر تبریز، چهره های فرهنگی زیادی هستند که حضور آنان یاری‌گر ما در اجرای برنامه های فرهنگی بوده است.

    وی اضافه کرد: در سایه این همدلی و همراهی، شهرداری تبریز برای اولین بار در سال ۱۴۰۲ پیوست فرهنگی پروژه ها را به همراه بودجه تقدیم شورای اسلامی شهر کرد. این اولین قدم در مسیر اعتلای فرهنگ تبریز است که طی آن ۴ هزار برنامه فرهنگی و ورزشی تدوین و برای اجرا طی سال جاری آماده شده است.

    هوشیار نگاه شهرداری به کارکردهای اجتماعی را نیز جدی و با اهمیت توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر کارکرد اجتماعی شهرداری هاست و ما نیز تلاش داریم بر همین اساس حرکت کنیم.

    وی در پایان اظهار امیدواری کرد با اتحاد و همیاری، نتایج مطلوبی از این عملکردها حاصل شود.

    دومین نشست مجمع مشورتی روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی مراکز استان های کشور و پنجمین اجلاس روسای کمیسیون های فرهنگی و اجتماعی شوراهای اسلامی شهرهای حماسه ساز انقلاب اسلامی با حضور صاحب نظران و اساتید این حوزه به میزبانی شورای اسلامی شهر و شهرداری تبریز در حال برگزاری است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *