×

شجاعی بهترین در زمین و کنار زمین (آمار)

  • کد خبر: 170021
  • 18 دی 1399
  • کاپیتان-سرمربی تراکتور در بازی هفته گذشته تیمش نمایش قابل توجهی داشت.
    شجاعی بهترین در زمین و کنار زمین (آمار)
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور در حالی موفق شد در هفته دهم ذوب آهن را در اصفهان شکست دهد که مسعود شجاعی برای اولین بار بعد از قبول هدایت تراکتور در ترکیب اصلی تیم حضور یافته و به عنوان کاپیتان-سرمربی سرخ پوشان به میدان رفت. شجاعی در این دیدار نمایش بسیار خوبی داشت و گل اول نیز روی پاس زیبای او به ثمر رسید. در پایان بازی و بر اساس آمار متریکا، مسعود شجاعی با ۸٫۳۸ امتیاز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

    شجاعی که تنها ۳ بار در این فصل برای تراکتور به میدان رفته و یک بار آن را از ابتدا در ترکیب حضور داشته، ۲۷۴ دقیقه برای تیمش بازی کرده است. او از نظر میانگین امتیازات کسب شده در پایان بازی ها، در رتبه نخست میان هم تیمی های خود قرار داشته و اصطلاح بهترین بازیکن تراکتور تا پایان هفته دهم به شمار می رود. میانگین امتیازی او ۷٫۳۶ است. بعد از شجاعی، محمد عباس زاده با ۷٫۳۱ امتیاز دومین بازیکن برتر تراکتور در طول بازی های لیگ دهم است.

    کاپیتان-سرمربی تراکتور که مالک باشگاه علاقه زیادی به حضور دائمی او به عنوان سرمربی دارد، هنوز این پیشنهاد را قبول نکرده است. به نظر می رسد که دلیل اصلی شجاعی، تمایلش برای ادامه فوتبال باشد. آمار و ارقام نیز نشان می دهد که مسعود در داخل میدان هم در این فصل به همان خوبی بوده که تراکتور بعد از سرمربیگری اش شده است. یکی از مهمترین نکات بازی شجاعی که در بازی با ذوب آهن هم آن را شاهد بودیم، پاس های دقیق و خطرناکش بود. شجاعی تا اکنون ۷۵ درصد پاس های خود را موفق ارسال کرده است.

    لازم به ذکر است که بعد از انتخاب مسعود شجاعی به عنوان سرمربی موقت، این تیم عملکرد بسیار بهتری داشته است. شاگردان شجاعی پس از به روی کار آمدن او صاحب سه برد و یک تساوی در پنج بازی شده اند.

    مسعود شجاعی

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *