×

ذوب آهن 1-2 تراکتور
یک برد تی تی پسند

  • کد خبر: 169907
  • 16 دی 1399
  • تراکتور به یک برد خارج از خانه شیرین دست یافت.
    یک برد تی تی پسند
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند. تراکتور با ارائه یک بازی بسیار زیبا موفق شد حریف خود ذوب آهن را با نتیجه دو بر یک شکست داده و به سه امتیازی شیرین در خارج از خانه دست پیدا کند.

    هفته دهم لیگ برتر خلیج فارس
    ورزشگاه فولاد شهر، تماشاگر: صفر
    تیم داوری: حسن اکرمی – علی میرزابیگی – امید افخمی – رحیم حاجیلو
    کمک داور اضافی ۱و۲: علی صفایی – امیر سامان سلطانی
    ناظر: نادر جعفری


    ترکیب ذوب آهن: شهاب گردان، وحید محمدزاده، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادیفر، علی دشتی، میلاد جهانی، دارکو بیدوف، مهرداد قنبری، دانیال مومنی، فرشاد محمدی مهر، محمد سلطانی‌مهر
    سرمربی: رحمان رضایی

    ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، میثم تیموری، وفا هخامنش، هادی محمدی، میلاد فخرالدینی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، سعید مهری، مهدی تیکدری، مسعود شجاعی، محمد عباس‌‌زاده
    سرمربی: مسعود شجاعی


    شرح بازی:

    نیمه اول دیدار دو تیم موقعیت گل چندانی به همراه نداشت اما به صورت نسبی، تراکتور برتر از ذوب آهن بود و مزد این برتری را هم با یک گل دریافت کرد. در دقیقه ۲۵ بازی و روی یک ضدحمله سریع، ایمانی توپ را به شجاعی سپرد و او با پاسی دقیق، محمدرضا عباس زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن به خوبی با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه حریف کرد. نیمه اول با همین گل به پایان رسید.

    در نیمه دوم شاهد ارائه بازی زیباتری از هر دو تیم بودیم. تراکتور با درخشش دروازه بان حریف تا دقیقه ۷۵ موفق به زدن گل دوم نشد تا اینکه ذوب آهن با ضربه سر بیدوف در دقیقه ۷۹ گل تساوی را زد. این پایان کار نبود و تراکتور سه دقیقه بعد روی یک حمله همه جانبه موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. در دقیقه ۸۲ بازی، پاس مسعود شجاعی به اکبر ایمانی رسید اما ضربه او را گردان برگرداند و در ادامه عباس زاده دروازه را گشود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *