×

دومین قسمت انیمیشن آموزشی آتش نشانی منتشر شد

  • کد خبر: 228836
  • 10 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، سعید صالح نیا با اعلام تولید و انتشار این برنامه آموزشی طنز زنبوران عسل گفت: سالانه در فصل بهار، تجمع هزاره ای از زنبوران عسل مهاجرت و ممکن است در حیاط منازل، درختان و… تجمع و نگرانی را برای شهروندان به همراه داشته باشد. وی با اشاره به اهمیت تولید و انتشار […]

    دومین قسمت انیمیشن آموزشی آتش نشانی منتشر شد
  • به گزارش نوبر، سعید صالح نیا با اعلام تولید و انتشار این برنامه آموزشی طنز زنبوران عسل گفت: سالانه در فصل بهار، تجمع هزاره ای از زنبوران عسل مهاجرت و ممکن است در حیاط منازل، درختان و… تجمع و نگرانی را برای شهروندان به همراه داشته باشد.

    وی با اشاره به اهمیت تولید و انتشار این انیمیشن های آموزشی گفت: در مواردی شهروندان با مشاهده چنین مواردی دچار اضطراب شده و ممکن است با اقدام نامناسب سعی در پراکندن این تجمع هزاره ای زنبوران عسل داشته و در این صورت واکنش زنبوران عسل، حمله دسته جمعی به سوی افراد خواهد بود و می تواند آسیب جدی را به همراه داشته باشد.

    صالح نیا ادامه داد: تولید برنامه های آموزشی ایمنی از جمله برنامه سریالی ارتقای دانش و فرهنگ ایمنی است که به صورت هفتگی تولید،  منتشر و  شهروندان می توانند هر گونه پیشنهادات خود را در راستای ارتقاء سطح این برنامه آموزشی به اطلاع اداره روابط عمومی آتش نشانی برسانند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *