×

حفاری تونل خط ۳ متروی تبریز تا پایان سال جاری انجام می‌یابد

  • کد خبر: 228930
  • 15 تیر 1402
  • به گزارش نوبر،یعقوب وحید کیا ضمن اشاره به آغاز مراحل مونتاژ دستگاه‌های حفار خط ۳ بیان کرد: امیدواریم طبق برنامه مراحل مونتاژ دستگاه‌های TBM پیش رود و بلافاصله بعد از مونتاژ، حفاری تونل‌های خط ۳ به صورت دو تونل رفت و برگشت تا پایان سال جاری آغاز شود. وی افزود: بخشی از قطعات و تجهیزات مورد نیاز […]

    حفاری تونل خط ۳ متروی تبریز تا پایان سال جاری انجام می‌یابد
  • به گزارش نوبر،یعقوب وحید کیا ضمن اشاره به آغاز مراحل مونتاژ دستگاه‌های حفار خط ۳ بیان کرد: امیدواریم طبق برنامه مراحل مونتاژ دستگاه‌های TBM پیش رود و بلافاصله بعد از مونتاژ، حفاری تونل‌های خط ۳ به صورت دو تونل رفت و برگشت تا پایان سال جاری آغاز شود.

    وی افزود: بخشی از قطعات و تجهیزات مورد نیاز دستگاه‌های TBM تامین شده و در بررسی جزئیات کار، پیشرفت مطلوبی را شاهد هستیم و بخشی دیگر قطعات مورد نیاز نیز احصاء شده و در حال پیگیری هستیم که نواقص را به زودی برطرف کنیم.

    وحید کیا به کارایی دستگاه‌های حفار در خط ۱ نیز اشاره کرد و گفت: این دو دستگاه، پیشتر، عملیات حفاری تونل‌های عمیق خط یک را انجام داده و جزو سرمایه‌های ما تلقی می‌شوند که بعد از اتمام خط ۱، تا پایان سال جاری، عملیات حفاری تونل‌های خط ۳ را پیش خواهد برد تا بعد از تکمیل خطوط ۲ و ۳ همراه با خط ۱ که در مدار بهره‌برداری قرار دارد، بتوانیم به صورت شبکه‌ای جابجایی مسافران را در مترو انجام دهیم.

    گفتنی است، خط ۳ متروی تبریز به طول ۱۰ کیلومتر با ۱۰ ایستگاه از ترمینال بزرگ تبریز جنب بزرگراه شهید کسایی آغاز و با عبور از خیابان مشروطه، خیابان شریعتی، در منطقه میار میار با خطوط ۱ و ۲ دارای ایستگاه تبادلی بوده و پس از عبور از هسته مرکزی شهر، به طرف مراکز پرتراکم جمعیتی در خیابان انقلاب و شهرک ارم امتداد پیدا کرده و با عبور از جنب بیمارستان عالی نسب به شهرک رضوانشهر منتهی می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *