×

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی خبر داد:
توسعه همکاری‌های سازمان همیاری با کنفدراسیون تولیدکنندگان و بازرگانان ترکیه

  • کد خبر: 204656
  • 10 تیر 1400
  • دکتر رسول جانی توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور را بستری مناسب برای شکوفایی اقتصادی از محل واردات و صادرات قلمداد کرد و ادامه داد: دیدار و گفتگوی مستمر تجار و بازرگانان تبریز و ترکیه می تواند نقش مهمی در توسعه ارتباطات فی ما بین داشته باشد.
    توسعه همکاری‌های سازمان همیاری با کنفدراسیون تولیدکنندگان و بازرگانان ترکیه
  • به گزارش نوبر به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی،جلسه مشترک رییس کنفدراسیون تولیدکنندگان و بازرگانان صنعتی کشورترکیه در جمهوری اسلامی ایران با دکتر رسول جانی، مدیرعامل سازمان و همچنین مهندس دادگر، معاون پشتیبانی و بازرگانی سازمان، برگزار شد.

    مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان در این دیدار با اشاره به روابط دیرینه دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه عنوان کرد: آذربایجان شرقی به دلیل قابلیت های بسیار مهم و قرارگرفتن در موقعیت جغرافیایی و کریدورهای مهم، می تواند یکی از مهم ترین کانون های توسعه روابط با کشورهای همسایه بخصوص کشور ترکیه باشد.

    دکتر رسول جانی توسعه مبادلات تجاری و اقتصادی دو کشور را بستری مناسب برای شکوفایی اقتصادی از محل واردات و صادرات قلمداد کرد و ادامه داد: دیدار و گفتگوی مستمر تجار و بازرگانان تبریز و ترکیه می تواند نقش مهمی در توسعه ارتباطات فی ما بین داشته باشد.

    وی همچنین از آمادگی سازمان برای همکاری همکاری های اقتصادی و تجاری با کنفدراسیون تجار و بازرگانان ترکیه خبر داد.

    مهندس کامیار دادگر، معاون پشتیبانی و بازرگانی سازمان همیاری نیز در این دیدار با اشاره به بخشی از عملکرد شاخص این معاونت ابراز کرد: هم زبانی تجار و بازرگانان تبریز و ترکیه از مولفه های مهمی است که می تواند در تسهیل مراودات تجاری، نقش مهمی ایفا کند.

    وی ادامه داد: روابط تجاری و بازرگانی سازمان همیاری با یک برنامه یزی مشخص و مدون در حال اجراست که امیدواریم بتوانیم با کنفدراسیون تجاز و بازرگانان ترکیه نیز همکاری های بسیار خوبی داشته باشیم.

    دکتر محمد محفوظ، رییس کنفدراسیون تولیدکنندگان و بازرگانان کشور ترکیه در جمهوری اسلامی ایران نیز از تمایل خود برای توسعه همکاری های اقتصادی، تجاری و بازرگانی با سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی خبر داد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *