×

توسعه فضای سبز غرب تبریز با کاشت ۴۰ هکتاری نهال در اتوبان شهید باکری

  • کد خبر: 228776
  • 4 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، یعقوب هوشیار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در محل اجرای پروژه کاشت ۴۰ هکتاری در مسیر اتوبان شهید باکری بازدید کردند. هوشیار اجرای این پروژه را در راستای افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و همچنین کاهش آلودگی هوا و در نتیجه بهبود شرایط زیست محیطی اعلام […]

    توسعه فضای سبز غرب تبریز با کاشت ۴۰ هکتاری نهال در اتوبان شهید باکری
  • به گزارش نوبر، یعقوب هوشیار به همراه اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با حضور در محل اجرای پروژه کاشت ۴۰ هکتاری در مسیر اتوبان شهید باکری بازدید کردند.

    هوشیار اجرای این پروژه را در راستای افزایش سرانه فضای سبز، زیباسازی منظر شهری و همچنین کاهش آلودگی هوا و در نتیجه بهبود شرایط زیست محیطی اعلام کرد و گفت: این پروژه در دو فاز اجرا خواهد شد.

    وی تصریح کرد: پنجاه درصد پروژه در فاز اول و طی ۱۵ روز آینده اجرا و گونه هایی که بر اساس نظریه کارگروه مربوطه مورد تایید قرار گرفته کاشت خواهد شد و ۵۰ در صد مابقی نیز در قالب فاز دوم و در فصل پاییز انجام خواهد گرفت.

    هوشیار طول مسیر اجرای این پروژه را ۲۸ کیلومتر رفت و برگشت اعلام کرد و گفت: با توجه به حل مشکلات معارضین در این مسیر وهمچنین ایجاد امکان آبیاری از طریق محل ذخیره آب در نزدیکی این مسیر بزودی کاشت در این مسیر آغاز می شود.

    وی همچنین از آبیاری بخشی از این طرح توسعه به صورت آبیاری قطره ای طی یک ماه آینده خبر داد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *