×

تمامی دستگاه‌ها باید اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بحران انجام دهند

  • کد خبر: 233033
  • 19 مهر 1402
  • به گزارش نوبر ، یونس فاتح روز چهارشنبه در کارگروه ستاد بحران شهرستان تبریز افزود: در بحث اسکان موقت تمامی دستگاه ها موظف هستند منابع خود را در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار دهند. وی با اشاره به اینکه تکالیف تمامی دستگاه ها در زمان بحران مشخص است، ادامه داد: تمامی دستگاه ها باید به […]

    تمامی دستگاه‌ها باید اقدامات پیشگیرانه در مقابله با بحران انجام دهند
  • به گزارش نوبر ، یونس فاتح روز چهارشنبه در کارگروه ستاد بحران شهرستان تبریز افزود: در بحث اسکان موقت تمامی دستگاه ها موظف هستند منابع خود را در اختیار ستاد بحران شهرستان قرار دهند.
    وی با اشاره به اینکه تکالیف تمامی دستگاه ها در زمان بحران مشخص است، ادامه داد: تمامی دستگاه ها باید به وظایف محوله از سوی ستاد بحران به خوبی عمل کنند تا اقدامات پیشگیرانه به موقع انجام گیرد.
    فاتح گفت: کمیته ای با حضور دستگاه های ذی نفع تشکیل شود تا بطور میدانی در عرض ۱۵ روز آتی از نقاطی که برای اسکان موقت انتخاب شده بازدید کرده و وضع موجود و مطلوب، راهبردها و نواقص موجود را احضا و اعلام کنند.
    وی با تاکید بر نگاه کارشناسانه بر پروژه‌ها، گفت: کار کارشناسی نیاز اساسی پروژه هاست ولی نباید طوری شود که گردش کار با مشکل مواجه شود و موجب زمین ماندن کارها شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *