×

پیش بینی ۸۲۶ صندوق اخذ رای برای تبریز

  • کد خبر: 302501
  • 5 اسفند 1402
  • فرماندار تبریز اعلام کرد: ۸۲۶ صندوق اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در این شهر پیش بینی شده است.
    پیش بینی ۸۲۶ صندوق اخذ رای برای تبریز
  • به گزارش نوبر، یونس فاتح با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفند در تبریز در ۲ حوزه اصلی مجلس شورای اسلامی و خبرگان و فرعی اقلیت‌های مذهبی برگزار می‌شود از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر ساعت کار هیئت اجرایی خبر داد و گفت: فرق متمایز این دوره از انتخابات، رای دادن با چهار مدرک غیر از شناسنامه و مهر نخوردن شناسنامه است و صندوق‌های اخذ رای سه شنبه این هفته پلمپ و برای ارسال به شعب آماده می‌شوند.

    وی در مورد زمان اعلام نتایج انتخابات در تبریز گفت: تلاش بر این است که روز فردای انتخابات نتایج اعلام شود و نتایج رسمی در صورت هم خوانی گزارش هیئت‌های نظارت و اجرایی اعلام خواهد شد.

    فاتح درباره واجدان شرایط رای دادن در تبریز اظهار کرد: از جمعیت یک میلیون و ۸۶۳ هزار و ۷۷ نفری تبریز یک میلیون ۳۵۸ هزار و ۷۵۰ نفر واجد رای دادن هستند و تعداد ۶۳ هزار و ۳۸۸ نفر نیز برای اولین بار به پای صندوق می‌روند.

    فرماندار تبریز با تاکید بر اینکه از هر نظر آماده برگزاری انتخابات سالم در تبریز هستیم تصریح کرد: با آنکه با تهدید‌های مختلفی مواجه بوده و هستیم به طوری که در روز‌های گذشته چند جاسوس موساد را در تبریز دستگیر کردیم اما هیچ مانعی برای برگزاری انتخابات نداریم و آمادگی کامل وجود دارد.

    وی ادامه داد: کسی نمی‌تواند مردم سالاری دینی در ایران را زیر سئوال ببرد نزدیک ۴۰ دوره انتخابات برگزار شده و در واقع نظام اسلامی ایران، مردمی‌ترین نظام و حکومت است.

    دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود و مردم حوزه انتخابی تبریز، آذرشهر و اسکو برای انتخاب ۶ نماینده به پای صندوق‌های رای خواهند رفت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *