×

تغییر وضعیت تراکتور از میزبان به میهمان بی رحم

  • کد خبر: 170588
  • 6 بهمن 1399
  • تراکتور در لیگ بیستم، میهمان بسیار خطرناکی بوده است.
    تغییر وضعیت تراکتور از میزبان به میهمان بی رحم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور با شکست دادن گل گهر در سیرجان به یک پیروزی خارج از خانه دیگر در لیگ بیستم دست یافت. این در حالی است که این تیم فصل گذشته، در بازی های خارج از خانه نتایج قابل قبولی کسب نکرده بود و بخش قابل توجهی از نتایج کسب شده توسط این تیم مربوط به بازی های خانگی می شد.

    کسب ۳۵ امتیاز از ۵۰ امتیاز در خانه

    تراکتور در لیگ نوزدهم به حدی در خانه خوب بود که در رتبه بندی لیگ بر اساس بازی های خانگی، در صدر جدول قرار گرفت. این تیم ۳۵ امتیاز از ۵۰ امتیازی را که فصل گذشته به دست آورده بود را در بازی های خانگی کسب کرده بود. تراکتور در خانه فقط دو بار طعم شکست را چشید و استقلال و نساجی تنها تیم هایی بودند که این تیم را در تبریز شکست دادند.

    این تیم ۱۱ برد در بازی خانگی خود کسب کرد که یک آمار بسیار قابل توجه بود؛ اگر نتایج کسب شده در بازی های خانگی، در بازی های خارج از خانه هم رقم می خورد، تراکتور با اقتدار قهرمان لیگ نوزدهم می شد، اما این تیم در آن فصل در خارج از خانه تنها موفق به کسب ۱۵ امتیاز شد.

    تراکتور

    کسب ۴ برد در حالت میهمان

    در لیگ بیستم و تا به این جای کار که ۱۲ بازی را از تراکتور دیده ایم، شرایط برای این تیم به گونه ای کاملا متفاوت رقم خورده است. سرخ پوشان فوتبال آذربایجان تنها یک بار به عنوان میزبان در این فصل به برد دست یافته اند و ۴ پیروزی دیگر آنها در خارج از خانه به دست آمده است (البته یکی از این پیروزی ها در تبریز و مقابل ماشین سازی کسب شده اما بر اساس قرعه کشی مسابقات، تراکتور در آن دیدار میهمانِ ماشین سازی محسوب می شد.).

    تغییر وضعیت تراکتور در لیگ بیستم

    به این ترتیب باید گفت که تراکتور در مقایسه با لیگ نوزدهم، تغییر وضعیت داده و از میزبان به میهمان بی رحم تبدیل شده است. جالب اینجاست که تراکتور دو باخت از سه باخت این فصل خود را در خانه متحمل شده و در خارج از خانه تنها یک بار شکست خورده است. به طور کلی تراکتور در ۱۲ هفته اخیر، در خانه تنها ۶ امتیاز کسب کرده و باقی امتیازات این تیم (۱۳ از ۱۹) در خارج از خانه کسب شده است؛ این یعنی تراکتور بیش از دو برابر امتیازات خانگی، در خارج از خانه امتیاز کسب کرده است.

    تراکتور

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *