×

گل گهر 1-2 تراکتور
پیروزی بزرگ تراکتور در سیرجان

  • کد خبر: 170521
  • 4 بهمن 1399
  • تراکتور مهمترین برد این فصل خود را به دست آورد.
    پیروزی بزرگ تراکتور در سیرجان
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در چارچوب هفته دوازدهم از ساعت ۱۵ به مصاف گل گهر رفت و موفق شد میزبان قدرتمند خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. تراکتور با کسب سه امتیاز این دیدار ۱۹ امتیازی شد اما نتوانست بالاتر از سپاهان در رتبه سوم قرار بگیرد. سپاهان با تفاضل گل بهتر از تراکتور در رتبه سوم قرار دارد و شاگردان شجاعی چهارم هستند.

    بیستمین دوره لیگ برتر خلیج فارس ایران
    هفته دوازدهم، ورزشگاه امام علی
    تیم داوری: اشکان خورشیدی – قهرمان نجفی – دانیال باشنده – سید محمد هاشمی نسب، کمک داور اضافی ۱و۲: میثم حیدری- ایمان کهیش، ناظر: ابوطالب طاهریان


    شرح بازی:

    بازی دو تیم با حملات بی امان گل گهر آغاز شد اما واکنش های اخباری مانع از باز شدن دروازه تراکتور شد. با مصدومیت اخباری و ایجاد تاخیر ۱۰ دقیقه ای در بازی، شاهد تغییر جریان بازی به نفع تراکتور بودیم. تراکتور در آخرین دقایق بازی توسط حاج صفی دروازه حریف را باز کرد و در حالی که گل گهر در ۷ دقیقه وقت اضافی نیمه اول تلاش زیادی برای جبران داشت، نیمه اول با همین تک گل به پایان رسید. در نیمه دوم سرانجام گل گهر گل تساوی را زد اما این پایان کار نبود و تراکتوری ها یک بار دیگر با گلزنی عباس زاده از حریف پیش افتاده و با حفظ این گل، پیروز بازی حساس هفته دوازدهم خود شدند.

    شرح گل ها:

    گل گهر صفر – تراکتور ۱ (احسان حاج صفی- دقیقه ۴۳): پاس مسعود شجاعی به پشت دفاع تراکتور به احسان حاج صفی رسید و او از زاویه بسته دروازه را باز کرد تا کار یک هیچ شود.

    گل گهر ۱ – تراکتور ۱ (یونس شاکری- دقیقه ۶۵): ارسال سعید صادقی از روی نقطه کرنر با ضربه سر تماشایی شاکری همراه شد و این توپ سرانجام قفل دروازه فرعباسی را شکست.

    گل گهر ۱ – تراکتور ۲ (عباس زاده – دقیقه ۷۶): در محوطه جریمه پاس اشکان دژاگه به محمد عباس زاده رسید و او با ضربه بغل پا و به سادگی دروازه را گشود.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *