×

بررسی میزان پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی

  • کد خبر: 232043
  • 3 مهر 1402
  • به گزارش نوبر، استاندار با بیان اینکه  روند ساخت مسکن در استان نسبت به گذشته ازلحاظ سرعت و دقت خوب است گفت: بیش از ۸۹ هزار واحد به صورت خود مالکی و شهرک‌های مسکونی در استان در حال احداث است. خرّم افزود: در این بین مسکن روستایی از موضوعاتی است که باید تسهیلات آن به […]

    بررسی میزان پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن آذربایجان شرقی
  • به گزارش نوبر، استاندار با بیان اینکه  روند ساخت مسکن در استان نسبت به گذشته ازلحاظ سرعت و دقت خوب است گفت: بیش از ۸۹ هزار واحد به صورت خود مالکی و شهرک‌های مسکونی در استان در حال احداث است.
    خرّم افزود: در این بین مسکن روستایی از موضوعاتی است که باید تسهیلات آن به موقع پرداخت شود وارزیابی ما نشان می‌دهد به هفت هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی تسهیلات داده شده است، همچنین ارزیابی وضعیت بانک‌ها از لحاظ اعطای تسهیلات از موضوعاتی است که عقب ماندگی وجود دارد و باید در بازه زمانی لازم جبران شود.
    وی با اشاره به اینکه واحد‌هایی که بالای ۶۰ درصد پیشرفت دارند جزو اولویت واگذاری هستند و تامین تسهیلات آنها در اولویت است ادامه داد: موضوع جوانی جمعیت از دیگر بخش‌های قانون جهش تولید مسکن است و خانواده‌هایی که سه فررند یا بیشتر دارند در چند روز آینده در مجموع هزار قطعه زمین تحویل خواهند گرفت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *