×

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
واگذاری یک هزار واحد زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت استان در گام اول بسیار خوب بود

  • کد خبر: 267412
  • 14 آبان 1402
  • معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به برخی معضلات در واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت گفت: واگذاری یک هزار واحد زمین به خانواده‌های مشمول این طرح در استان در گام اول بسیار خوب بود.
    واگذاری یک هزار واحد زمین به خانواده‌های مشمول طرح جوانی جمعیت استان در گام اول بسیار خوب بود
  • به گزارش نوبر، جبار علی ذاکری در جلسه شورای مسکن استان با اشاره به استفاده از ظرفیت همه بانک‌ها برای پرداخت وام‌های طرح نهضت ملی مسکن در استان و تسهیل در پرداخت افزود: عملکرد بانک‌ها در ارائه تسهیلات به متقاضیان این طرح مورد ارزیابی قرار گرفته که  بانک مسکن در این راستا عملکرد قابل‌قبولی داشته و لازم است بقیه بانک‌ها همکاری بهتری در این راستا داشته باشند تا شاهد پیشرفت نهضت ملی مسکن باشیم.

    وی گفت: اواخر سه‌ماهه چهارم امسال با توجه‌ به واگذاری زمین و تقاضاهای تأیید شده برای طرح جوانی جمعیت و تبیین سیاست دولت در کمک به جوانی جمعیت، استقبال خوبی علی‌الخصوص در شهرهای کوچک اتفاق افتاده که نشان‌دهنده رشد بالای پیشرفت این طرح در استان است و بر این اساس پیش‌بینی می‌شود تا 22 بهمن امسال یک هزار و 500 واحد آماده واگذاری داشته باشیم.

    معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که در تأمین مسکن نیروهای مسلح نیز خوب عمل‌ کرده‌ایم، افزود: جلسات مشترکی  با نهادهای مرتبط دراین‌خصوص گذاشته‌ایم که قرار است نتیجه اقدامات در جلسه بعدی به‌صورت گزارش ارائه شود.

    در این جلسه در خصوص  تمدید شرکت‌ تعاونی کلال سازان استان که در حوزه ساخت مسکن مددجویان بهزیستی فعالیت دارد، بحث و تبادل نظر و مقرر شد فعالیت این شرکت تا اواخر امسال تمدید شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *