×

بانک ها تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را تعیین تکلیف کنند

  • کد خبر: 231769
  • 26 شهریور 1402
  • به گزارش نوبر، «یونس فاتح» روز یکشنبه در سومین کمیته سامان ازدواج شهرستان تبریز با صدور دستوری مبنی بر تشکیل کمیته ای برای بررسی عملکرد بانک های شهرستان در پرداخت تسهیلات ازدواج، اظهار کرد: باید مشخص شود که کدام بانک ها در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند و کدام بانک ها نتوانسته اند به […]

    بانک ها تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را تعیین تکلیف کنند
  • به گزارش نوبر، «یونس فاتح» روز یکشنبه در سومین کمیته سامان ازدواج شهرستان تبریز با صدور دستوری مبنی بر تشکیل کمیته ای برای بررسی عملکرد بانک های شهرستان در پرداخت تسهیلات ازدواج، اظهار کرد: باید مشخص شود که کدام بانک ها در این زمینه عملکرد خوبی داشته اند و کدام بانک ها نتوانسته اند به وظایف خود عمل کنند.

    وی تاکید کرد: توقف ارایه تسهیلات ازدواج در بانک ها ممنوع است و باید پرداخت ها سریع انجام شود.

    وی افزود: براساس مصوبه شورای عالی جوانان، دستگاه‌های دولتی و عمومی باید ۲۰ درصد از امکانات و ظرفیت‌های خود را به طور رایگان در اختیار زوج‌های جوان قرار دهند.
    فاتح با بیان اینکه بیت المال ارثیه پدری هیچ مسوولی نیست و باید برای خدمت به مردم استفاده شود، افزود: ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان مکلف هستند برای برپایی ازدواج آسان اماکن و سالن‌های خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

    وی ادامه داد: با هیچ کس تعارف نداریم، مدیران باید برای خدمت به مردم تلاش کنند و هرکس بیت المال را به انحصار بکشد با آن برخورد جدی خواهد شد.

    فاتح همچنین تاکید کرد: برای افزایش آمار و ساماندهی ازدواج باید از ظرفیت‌های بومی و فرهنگی شهرستان و دستگاههای مرتبط استفاده شود.

    به گزارش ایرنا، سومین کمیته سامان ازدواج شهرستان تبریز به ریاست فرماندار این شهرستان و معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و اعضاء کمیته برگزار شد.

    در این نشست، اختصاص ۲۰ درصد از ظرفیت تمامی مراکز رفاهی و سالن های فرهنگی ورزشی برای برگزاری جشن ازدواج توسط دستگاه های عضو کمیته سامان ازدواج شهرستان تبریز و بررسی نحوه ارائه تسهیلات ازدواج و مسکن توسط دستگاه های مرتبط و بانک ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *