×

ارگان‌ها و نهادهای مختلف در اجرای برنامه‌های فرهنگی کنار شهرداری باشند

  • کد خبر: 229001
  • 19 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری  تبریز نباید در عرصه های فرهنگ تنها بماند و دیگر ارگان ها و متولیان فرهنگی نیز باید بیشتر از قبل پای کار باشند.   برگی ادامه داد: عید بزرگ غدیر در کشور به خصوص در تبریز به عنوان اولین شهر […]

    ارگان‌ها و نهادهای مختلف در اجرای برنامه‌های فرهنگی کنار شهرداری باشند
  • به گزارش نوبر، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی با بیان این مطلب اظهار کرد: شهرداری  تبریز نباید در عرصه های فرهنگ تنها بماند و دیگر ارگان ها و متولیان فرهنگی نیز باید بیشتر از قبل پای کار باشند.

     

    برگی ادامه داد: عید بزرگ غدیر در کشور به خصوص در تبریز به عنوان اولین شهر تشییع به بهترین نحوه ممکن برگزار شد بر همین اساس از تمامی تلاشگران از جمله اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز  و  سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری و مخصوصا از شهردار تبریز جهت اجرای مطلوب برنامه‌های فرهنگی قدردانی می کنیم چرا که جشن های غدیر مورد استقبال کم نظیر شهروندان و همکاران قرار گرفت.

     

    وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص رونمایی از  کتاب «زندگی اینجاست» که هفته پیش در تبریز انجام یافت، خاطرنشان کرد: آئین رونمایی از کتاب  زندگی آیت‌الله سیّدجواد حسینی خامنه‌ای (ره) پدر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) نیز به صورت ویژه و با حضور گسترده فرهیختگان برگزار شد و جا دارد از حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم زعفرانچیلر و تک تک دست‌اندرکاران این برنامه تشکر کنیم.

     

    رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: همچنین عملیات عمرانی سنگفرش ورودی مسجد جامع تبریز طی ۱۰ روز یکی از اقدامات خوب منطقه ۸ تبریز در محل برگزاری رونمایی از این کتاب بود.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *