×

آغاز دور جدید طرح نگهداشت شهری از اولین روز تابستان

  • کد خبر: 228624
  • 31 خرداد 1402
  • به گزارش نوبر ، جواد صدیقی با اعلام این خبر گفت: دور جدید طرح نگهداشت شهری توسط نیروهای تلاشگر خدمات شهری از اول تیر تا پایان مرداد امسال به مدت دو ماه  در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا خواهد شد. صدیقی در خصوص محوریت و آیتم های روزانه دور جدید طرح نگهداشت شهری اظهار […]

  • به گزارش نوبر ، جواد صدیقی با اعلام این خبر گفت: دور جدید طرح نگهداشت شهری توسط نیروهای تلاشگر خدمات شهری از اول تیر تا پایان مرداد امسال به مدت دو ماه  در سطح مناطق دهگانه شهرداری تبریز اجرا خواهد شد.

    صدیقی در خصوص محوریت و آیتم های روزانه دور جدید طرح نگهداشت شهری اظهار کرد: در دور جدید اجرای طرح نگهداشت شهری، لکه گیری آسفالت، ترمیم و بهبود کفسازی معابر پیاده رو، تعویض جداول شکسته، ترمیم و همسطح سازی دریچه ها و ترمیم نرده ها و گاردریل ها و پل ها و زنده گیری سگهای بلاصاحب از آیتم‌هایی خواهد بود که به صورت روزانه اجرا خواهد شد.

    وی افزود: تنظیف و روفت و روب، جمع آوری سد معبر و وانت بارها، جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و متکدیان، اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵  واحدهای صنفی و مشاغل مزاحم، لایروبی کانال های رو پوشیده، رنگ آمیزی جداول و نرده ها و پایه چراغ های زیرگذرها و رو گذرها و پل‌های عابر پیاده (ترمیم و بهسازی و پایدارسازی و رنگ آمیزی) از دیگر آیتم های طرح نگهداشت شهری خواهد بود.

    معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اشاره به اینکه اجرای طرح نگهداشت شهری از اول تیرماه تا ۳۱ مرداد در شهرداری تبریز اجرا خواهد شد، اظهار کرد: در قالب این طرح علاوه بر آیتم های روزانه، آیتم های مختلفی نیز به صورت هفتگی تعیین و اجرا خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *