×

سوپر جام فوتبال ایران؛
فوری؛ جریمه سنگین مدافع تراکتور

  • کد خبر: 175589
  • 30 خرداد 1400
  • هیئت مدیره باشگاه تراکتور، هافبک این تیم را به دلیل اخراج بی مورد در بازی امشب 20 درصد جریمه کرد.
    فوری؛ جریمه سنگین مدافع تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ دیدار تیم های پرسپولیس و تراکتور در حالی که در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسیده بود، با تک گل آل کثیر در نیمه دوم به سود شاگردان یحیی گل محمدی به پایان رسید.

    بعد از دریافت این گل و در حالی که تراکتوری ها در تلاش بودند که با حمله به سمت دروازه پرسپولیس، به گل تساوی دست یابند، خطای عمد مهدی تیکدری روی سعید آقایی، آنها را ده نفره کرد.

    مهدی تیکدری در اوج حملات تراکتور و در دقیقه 78 به دلیل ضربه ای که به سعید آقایی وارد کرد، با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد. او که در طول بازی چند باری با آقایی به مشاجره لفظی پرداخته بود، روی خط طولی سمت راست و در حالی که موفق به گرفتن توپ نشده بود، با دست خود ضربه نسبتا شدیدی را به قفسه سینه آقایی که مقابلش ایستاده بود زد.

    بعد از اخراج تیکدری و 10 نفره شدن تراکتور، این تیم نتوانست به روند عادی حملات خود در دقایق باقی مانده ادامه دهد و از جبران گل خورده بازماند. در پایان این دیدار، 20 درصد از قرارداد مهدی تیکدری به عنوان جریمه کسر شد.

    گفتنی است که پس از صحبت اعضای هیئت مدیره باشگاه با رسول خطیبی در پایان بازی، این جریمه به دلیل اخراج غیر فنی و تاثیر گذار در شکست تیم تراکتور شامل حال مهدی تیکدری شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *