×

زنوزی:
نیاز به تغییرات زیادی در تیم تراکتور نداریم

  • کد خبر: 298607
  • 30 آذر 1402
  • مالک باشگاه تراکتور گفت: معتقدم با اضافه کردن چند بازیکن خوب در نیم فصل، نهایتاً 2 بازیکن دیگر برای سال جدید جذب کنیم.
    نیاز به تغییرات زیادی در تیم تراکتور نداریم
  • به گزارش نوبر، محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور در مورد سیاست جذب این باشگاه گفت: معتقدم با اضافه کردن چند بازیکن خوب در نیم فصل، نهایتاً دو بازیکن دیگر برای سال جدید اضافه ‌کنیم و دیگر نیازی به ایجاد تغییرات زیاد نخواهیم داشت.

    زنوزی با بیان اینکه بازیکنان کنونی تراکتور بهترین‌های ایران هستند، گفت: با اضافه شدن چند بازیکن خوب دیگر، شرایط بهتر هم می‌شود. با تمام توان تلاش می‌کنیم تا تراکتور را به جایگاه اصلی و آن مقامی که استحقاق‌اش را دارد، برسانیم.

    وی افزود:  خوشحالم بازیکن جوانی همچون سعید کریم‌آذر عملکرد خوبی به نمایش گذاشته و معتقدم سایر بازیکنان جوان هم می‌توانند پیشرفت کنند. چه بسا بازیکنان تیم‌های پایه می‌توانند در سال‌های آتی ملی‌پوش شوند.

    زنوزی با تمجید از نگاه ویژه خمز به بازیکنان جوان، گفت: ایشان اکثر بازی‌های تیم‌های پایه باشگاه را از نزدیک تماشا می‌کند و اخیراً بازیکنانی هم به تیم بزرگسالان اضافه کرده که چنین توجهی به بازیکنان جوان، برای من بسیار با ارزش و حائز اهمیت است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *