×

خمز:
تشکیلِ تیمی بهتر از تراکتور کنونی‌ سخت است

  • کد خبر: 298581
  • 30 آذر 1402
  • سرمربی تراکتور گفت: با تمام توان تلاش می‌کنیم تا تراکتور را به بالاترین رتبه ممکن برسانیم و به کارمان سفت و سخت ادامه می‌دهیم.
    تشکیلِ تیمی بهتر از تراکتور کنونی‌ سخت است
  • به گزارش نوبر، «پاکو خمز»  در نشست صمیمی مالک باشگاه با اعضای تیم، اظهار داشت:  کریسمس برای ما روز خاصی است و معمولاً در این روز تمامی اعضای خانواده دور هم جمع می‌شوند و به تعبیر دیگر؛ کریسمس پیام آور صلح و دوستی است. اما متأسفانه به خاطر شرایط کاری در کنار خانواده‌‌مان حضور نداریم. به نظرم این گردهمایی که باشگاه تدارک دیده، خیلی خوشحال کننده است؛ چرا که تمامی افرادی که باهم می‌خندیم و اشک می‌ریزیم، در این روز مهم کنارمان حضور دارند.

    وی ادامه داد: از آقای زنوزی تا کوچکترین فرد باشگاه تلاش می‌کنند. به نظرم حداقل کاری که در جواب این زحمات و محبت آقای زنوزی می‌توانیم انجام دهیم، این است که نتایج خوبی به دست آوریم.

    خمز با بیان اینکه از زحمات بازیکنانم تشکر می‌کنم، بیان کرد: بازیکنان ما با دوندگی، تلاش، نوع فوتبال و نتایجی که کسب می‌کنند، تراکتور را به اینجای جدول رسانده‌اند و تلاش بازیکنانم برای من بسیار با ارزش است.

    سرمربی تراکتور تأکید کرد: آقای زنوزی، مطمئن باشید بازیکنان تراکتور با تمامی توان بازی می‌کنند. به نظرم تشکیل دادن تیمی بهتر از تیم کنونی‌مان، خیلی سخت است. با تمام توان تلاش می‌کنیم تا تراکتور را به بالاترین رتبه ممکن برسانیم. ما به کارمان سفت و سخت ادامه می‌دهیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *