×

تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود

  • کد خبر: 303986
  • 5 اردیبهشت 1403
  • فرماندار هشترود خبر داد: پس از پیگیری‌های صورت گرفته و وقفه چند ساله پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در این شهرستان احداث خواهد شد.
    تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • به گزارش نوبر، فرید قشلاقی در جلسه شورای اداری گفت: این پست برق تا ۲ سال آینده احداث می‌شود و برق شهر‌های جنوب استان به ویژه شهرستان‌های هشترود و چاراویماق را که با مشکل انرژی در احداث برخی کارخانه‌ها و صنایع سنگین مواجه هستند تامین خواهد کرد.

    وی افزود: با توجه به نیاز منطقه و سرمایه گذاری صنایع در این شهرستان در شهرک‌های صنعتی و پایاب سد سهند احداث این پست  لازم و حیاتی است.

    قشلاقی همچنین از راکد ماندن قطعه پنج آزاد راه هشترود ـ مراغه انتقاد کرد و گفت: این قطعه به طول ۶ کیلومتر مسیر حیاتی برای شهر هشترود است چرا که این شهر را به اتوبان پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله) و آزاد راه هشترود ـ مراغه وصل کند، مردم این شهرستان از راه ارتباطی روستایی دامناب که به جاده مرگ هم مشهور است رفت و آمد می‌کنند و هر روز شاهد بروز تصادف هستیم.

    فرماندار هشترود ادامه داد: برخی کار‌های ساختمانی و عملیاتی این قطعه اتمام شده و فقط مطالبات زمین‌های کشاورزان و ۲ دهنه پل و هموار سازی این‌مسیر مانده است که باید این مسیر تا پایان امسال به اتمام برسد.

    وی از ممنوعیت به کارگیری اتباع افغانی در کارگاه‌ها، باغ‌ها و مزرعه‌های این شهرستان خبر داد و گفت: در صورت مشاهده برخورد جدی خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *