×

تراکتور 0-0 شارجه
تساوی در شبی که پنالتی سوخت!

  • کد خبر: 173231
  • 29 فروردین 1400
  • دیدار تیم های شارجه و تراکتور با تساوی بدون گل به پایان رسید.
    تساوی در شبی که پنالتی سوخت!
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در گروه B با تیم های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است. این تیم چهارشنبه اولین بازی خود را مقابل پاختاکور انجام داد؛ دیدار جذاب و پر گلی که در نهایت با تساوی سه بر سه به پایان رسید. شاگردان خطیبی امشب دومین بازی خود را مقابل شارجه، میزبان این گروه برگزارکردند. تقابل این دو تیم در شرایطی صورت گرفت که شارجه با پیروزی در بازی اول خود، تنها تیم سه امتیازی گروه B بود و با یک تساوی توانست به صدرنشینی خود تداوم ببخشد. تراکتور اما به دنبال کسب اولین برد خود در این مسابقات بعد از نمایش خوبش مقابل پاختاکور بود ولی موفق به این کار نشد و بازی بانتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

    شرح بازی:

    نیمه اول: شارجه به عنوان میزبان بازی، کار را بهتر از تراکتور آغاز کرد و در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی شاهد چرخش توپ در زمین تراکتور بودیم. شاگردان خطیبی رفته رفته از فشار اولیه حریف خارج شده و بازی را به تعادل کشانده و چند موقعیت را هم روی دروازه شارجه ایجاد کردند. ۱۵ دقیقه دوم بازی جذاب تر دنبال شد هر کدام از تیم های یک موقعیت بسیار خطرناک روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که البته این موقعیت ها به گل تبدیل نشد. دقایق پایانی نیمه اول چند موقعیت خطرناک دیگر روی دروازه تیم ها داشت که یکی از مهمترین آنها را اخباری به زیبایی مهار کرد. ضمن اینکه در دقایق پایانی نیمه اول داور می توانست یک ضربه پنالتی برای تراکتور بگیرد که این اتفاق رخ نداد و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

    نیمه دوم: تیم شارجه در نیمه دوم نمایش بهتری نسبت به تراکتور ارائه کرد. این تیم در دقایق ابتدایی نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتند که درخشش اخباری مانع از گل شدن این موقعیت ها شد. تراکتور هم یک موقعیت بسیار خطرناک توسط تیکدری روی دروازه شارجه ایجاد کرد که ضربه او را دروازه بان حریف به خوبی مهار کرد. در ادامه نیمه دوم تراکتور با وجود تغییراتی که در ترکیب خود داشت نتوانست به گل رسیده و بعد از هفت بازی به اولین برد آسیایی خود برسد. به این ترتیب تقابل دو تیم بدون رد و بدل شدن گل به پایان رسید.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *