×

فرماندار تبریز:
تداوم تعطیلی های تبریز تا پایان هفته آینده‌‌

  • کد خبر: 173746
  • 9 اردیبهشت 1400
  • بهروز مهدوی در گفت و گویی افزود:با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تبریز و تداوم شرایط قرمز هفته آینده نیز فقط گروه‌های شغلی یک مجوز فعالیت دارد. وی ادامه داد: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش میزان توجه به این امر موجب افزایش آمارهای بیماران کرونایی در تبریز شد. مهدوی […]

    تداوم تعطیلی های تبریز تا پایان هفته آینده‌‌
  • بهروز مهدوی در گفت و گویی افزود:با توجه به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در تبریز و تداوم شرایط قرمز هفته آینده نیز فقط گروه‌های شغلی یک مجوز فعالیت دارد.
    وی ادامه داد: متاسفانه عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و کاهش میزان توجه به این امر موجب افزایش آمارهای بیماران کرونایی در تبریز شد.
    مهدوی تصریح کرد: تداوم تعطیلی بازار و کسبه بی‌شک معیشت این قشر را با مشکل مواجه می‌کند اما در شرایط کنونی چاره‌ای جز این هم وجود ندارد و امیدواریم که با بهبود شرایط شاهد کاهش محدودیت‌ها شویم.
    فرماندار تبریز تاکید کرد: ماموران بر رعایت پروتکل ها و محدودیت های کرونایی در تمام نقاط شهر نظارت دارد؛ اما شهروندان نیز اگر موردی را مبنی بر عدم رعایت و بازگشایی مشاغل گروه های دو، سه و چهار مشاهده کنند گذاشتم تا برخورد قانونی صورت گیرد.
    به گفته فرماندار تبریز محدودیت های کرونایی تا پایان هفته آینده ادامه داشت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *