×

این تکنیک را هیچ مدیری گردن نمی گیرد؛
اوج بی اعتمادی در تراکتور؛ تکنیکِ بد!

  • کد خبر: 226849
  • 4 بهمن 1400
  • باشگاه تراکتور در پیامی عجیب که ادبیاتی خارج از عرف داشت، خبر از پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنانش داد تا حق فسخ را از آنها سلب کند.
    اوج بی اعتمادی در تراکتور؛ تکنیکِ بد!
  • به گزارش نوبر خبر؛ در حالی که از برف تبریز، به عنوان سوژه ای برای بیان حال سرمربیان تراکتور طی سال های اخیر استفاده می شد اما امسال با اخبار مربوط به تغییرات مالکیتی گره خورده است. شروع پروسه واگذاری باشگاه تراکتور به مس از یک ماه پیش به صورت رسمی اعلام شد و چند نماینده مجلس در مورد آن صحبت کرده و استاندار آذربایجان شرقی هم مدیریت کمیته انتقال را به عهده گرفت. در طول این مدت اما هنوز پروسه واگذاری به سرانجام نرسیده و ابهامات زیادی داشت تا اینکه باشگاه تراکتور امروز اعلام کرد که پروسه در حال انجام و باز شدن پنجره در گروه انتقال به مس است.

    در بخش نخست پیام منتشر شده در رسانه رسمی باشگاه تراکتور به موضوع بازیکنان اشاره شده که فارغ از موضوع بالا خود موضوع قابل بحثی است. در این بخش آمده است: “با توجه به فرا رسیدن نیم فصل مسابقات لیگ برتر و با عنایت به درخواست کتبی سه تن از بازیکنان بومی، آقایان پیمان بابایی، سامان نریمان ‌جهان و اکبر ایمانی برای فسخ قرارداد به‌دلیل عدم دریافت درصد مقرر قرارداد تا نیم‌فصل، علیرغم درک شرایط فعلی باشگاه، پیرو پیگیری مدیریت، مبلغ درصد مقرر به حساب این بازیکنان واریز شد، تا امکان فسخ یکطرفه قرارداد از طرف این بازیکنان سلب شود.”

    ادبیات به کار رفته در این متن تصوری از رابطه باشگاه و بازیکنان ارائه می کند که بی اعتمادی در آن موج می زند. در شرایطی که پرداخت درصدهای تعیین شده در زمان مقرر، تعهد یک باشگاه به بازیکن، طبق قرارداد به حساب می آید، باشگاه تراکتور در متن خود از پرداخت درصد مقرری به حساب بازیکنان برای رسیدن به حداقل میزان ممکن جهت جلوگیری از فسخ قرارداد از سوی آنها خبر داده است؛ این میزان از بی اعتمادی و البته بیان بی پرده آن در رسانه باشگاه نشان می دهد اوضاع ابری تر از آن است که برف اخیر، آخرین برف تبریز در سال جاری بوده باشد. بازیکنی که درخواست جدایی داده بود با پرداخت مبلغی که او را از فسخ یک طرفه باز می دارد از سوی باشگاه ماندنی شد و ادامه همکاری با او در مستطیل سبز ابهام بزرگ ماجراست.

    ادامه همکاری با بازیکنانی که چنین رفتاری با آنها صورت گرفته و رسانه ای می شود قطعا با ابهام روبروست، گرچه طبق استدلال باشگاه تراکتور، موفقیت در جلوگیری از جدایی بازیکنان با هوشیاری تمام صورت گرفته است و جای هیچ نگرانی نیست. باشگاه همچنین اعلام کرده که درصد مقرر قرارداد تمامی بازیکنان طی روزهای آتی پرداخت خواهد شد تا بازیکنان  با روحیه مضاعف نیم فصل دوم را آغاز کنند. تکنیک مدیران تراکتور در این مورد شاید توسط خیلی از باشگاه های دیگر هم انجام گیرد اما قطعا هیچ مدیری حتی دوست ندارد این موضوع را به صورت غیررسمی به نامش نسبت دهند.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *