×

آلومینیوم 1-0 تراکتور
تخته گاز به مقصد سقوط!

  • کد خبر: 227037
  • 26 اسفند 1400
  • آلومینیوم در اولین بازی خود با هدایت رحمتی به یک پیروزی شیرین مقابل تراکتور دست یافت.
    تخته گاز به مقصد سقوط!
  • به گزارش نوبر خبر؛ ورزشگاه امام خمینی اراک امروز میزبان دو تیمی بود که هیچ بردی در فصل زمستان کسب نکرده و یکی چند روز و دیگری چند هفته پیش دست به تغییر سرمربی زده بود. آلومینیوم در اولین بازی خود با هدایت مهدی رحمتی به دنبال کسب پیروزی در آخرین بازی سال بود؛ حریف این تیم، تراکتوری بود که با ارطغرول ساغلام در تلاش برای خروج از منقطه خطر نیاز به کسب حداکثر امتیازات در بازی های باقی مانده خود از جمله این بازی داشت.

    آلومینیوم برای رقم زدن پایانی خوش در سال 1400 کار را بهتر از حریف شروع کرد و تیم برتر میدان در نیمه اول بود. با این وجود گلی از خط دروازه ها عبور نکرد. در نیمه دوم تراکتور بهتر کار کرد و یک پنالتی هم به دست آورد ولی نریمان جهان آن را از دست داد. قفل دروازه ها بالاخره در دقیقه هشتاد با گل آل کثیر شکست تا اراکی ها با سرمربی جدیدشان به بردی دست پیدا کنند که 4 ماه برایش انتظار کشیده بودند.

    آلومینیوم با این برد 29 امتیازی شده و موقتا تا رده نهم صعود کرد. تراکتور هم 17 امتیازی ماند تا با رتبه سیزدهم راهی سال جدید شود. شیرینی برد امروز زمانی برای رحمتی بیشتر می شود که بدانید سازنده و زننده تک گل بازی در دقیقه 64 با تصمیم این مربی وارد زمین شده بودند.

     

    هفته بیست و سوم لیگ برتر

    پنجشنبه 1400/12/26 ساعت 15

    ورزشگاه: امام خمینی (بدون تماشاگر)

    تیم داوری: داور: عبدالنبی پورخلف/ کمک‌ها: حمید نادری و امید افخمی/ داور چهارم: وحید زمانی/ ناظر: رسول فروغی


    ترکیب آلومینیوم:

    حسین پورحمیدی

    وحید محمدزاده

    رامتین سلیمان‌زاده

    امیر نوری (امید سینگ 70)

    علیرضا نقی‌زاده (عباس یحیی‌بیگی 87)

    محمد علی‌نژاد (علی آل‌کثیر 64)

    میثم مجیدی

    میلاد فخرالدینی (امیر هوشمند 87)

    اسماعیل شریفات

    محمود قائدرحمتی

    نیما درودی (محمدرضا آزادی 64)

    سرمربی: سید مهدی رحمتی

    ترکیب تراکتور:

    محمدرضا اخباری

    سید ابوالفضل رزاق پور

    هادی محمدی

    سامان نریمان جهان (سعید واسعی 69)

    شاهین ثاقبی (محمد عباس‌زاده 83)

    پیمان بابایی

    آرش قادری

    عبدالله ناصری

    علی فتحی (محمد بلبلی 83)

    علی نجفی (مهدی کیانی 58)

    محمد قادری (محمدمهدی قنبری 69)

    سرمربی: ارطغرول ساغلام

    کارت زرد:

    هادی محمدی (11)، علی فتحی (50) و ابوالفضل رزاق پور (72)

    علی آل‌کثیر (81)

    اتفاق ویژه:

    این بازی تقابل تیم هایی بود که هیچ بردی در زمستان کسب نکرده بودند. آلومینیوم با پیروزی در برابر تراکتور در حالی اولین برد زمستانی خود را در آخرین بازی سال 1400 کسب کرد که آخرین بار در 19 آذر ماه طعم برد را چشیده بود.

    ستاره بازی:

    حسین پورحمیدی با مهار یک پنالتی و چند سیو نجات بخش دیگر از جمله مهار ضربه سر عباس زاده از چند قدمی خط دروازه، ستاره بی چون چرای میدان بود

    شرح گل:

    آلومینیوم 1- تراکتور 0 (علی آل کثیر 81): ارسال فخرالدینی از سمت راست با برخورد به بازیکن حریف بلوکه شد، آزادی در تیر یک و با پشت سر توپ را به محوطه شش قدم رساند. آل کثیر که منتظر این پاس بود با یک شوت روی پا دروازه اخبری را باز کرد.


    دقایق حساس:

    دقیقه 13: شوت میثم مجیدی روی ضربه آزاد چسبیده به خط محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه تراکتور راهی اوت شد.

    دقیقه 28: آلومینیوم دوباره صاحب یک ضربه آزاد در شرایطی مناسب شد و این بار ضربه فخرالدینی از بالای دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه 36: روی یک ارسال کرنر از سمت چپ محمود قائدرحمتی می رفت دروازه حریف را با ضربه سر باز کند اما توپ بازهم جایی در چارچوب تراکتور نداشت و راهی اوت شد.

    دقیقه 37: یک ناهماهنگی در خط دفاعی تراکتور می رفت حریف را به گل برساند اما اخباری با خروج به موقع، خود را مقابل ضربه شریفات قرار داد تا دروازه تیمش را نجات دهد.

    دقیقه 43: شوت سرکش حسینی از پشت محوطه جریمه اولین موقعیت جدی تراکتور در این دیدار بود که با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

    دقیقه 54: ضربه آزاد سامان نریمان جهان خطری جدی روی دروازه آلومینیوم ایجاد کرد ولی پورحمیدی مانع از باز شدن دروازه تیمش در این صحنه شد.

    دقیقه 62: سامان نریمان جهان می توانست از روی نقطه پنالتی دروازه آلومینیوم اراک را باز کند و شادی به اردوی تیمش به ارمغان بیاورد اما حسین مسیر توپ را درست تشخیص داد و این ضربه پنالتی را مهار کرد.

    دقیقه 79: رزاق پور یک شوت خطرناک را از روی ضربه آزاد روانه دروازه کرد که توپ به خطرناک ترین شکل ممکن از کنار دروازه راهی اوت شد.

    دقیقه 80: اخباری در موقعیت تک به تک به خوبی راه توپ بازیکن حریف را گرفت.

    دقیقه 82: شوت سنگین بازیکن تراکتور از فاصله 30 متری بازهم جایی در دروازه نداشت و به اوت رفت.

    دقیقه 85: ضربه سر دیدنی عباس زاده را پورحمیدی با واکنشی نجات بخش مهار کرد.

    در حاشیه:

    *باشگاه آلومینیوم مثل بازی های خانگی قبلی خود با یک طرح موازییکی جدید به استقبال بازی امروز رفته است. جمله WE ARE IRALCO روی سکوهای ورزشگاه خودنمایی می کند.

    *سید مهدی رحمتی که چند روز پیش جانشین رسول خطیبی شد، امروز برای اولین بار در قامت سرمربی آلومینیوم در کنار زمین حضور پیدا کرد.

    *محمدرضا اخباری که بازی قبل مقابل فولاد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود به این بازی رسید و درون دروازه سرخ پوشان حضور دارد.

    *آلومینومی ها در دقایق پایانی بازی معتقد بودند که داور باید یک ضربه پنالتی به نفع آنها اعلام می کرد.

    *اعلام پنالتی به سود تراکتور اعتراض شدید اراکی ها را به همراه داشت. آنها نه تنها معقتد بود خطای هند رخ نداده بلکه به خطای بابایی پیش از وقوع پنالتی اعتراض داشتند.

    *آل کثیر بعد از باز کردن دروازه تراکتور در حالی که به شدت خوشحال بود پیراهن خود را از تن درآورد تا یک کارت زرد به جان بخرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *