×

ارطغرول ساغلام:
فریب باخت هفته قبل آلومینیوم را نمی خوریم

  • کد خبر: 227029
  • 25 اسفند 1400
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: می‌خواهیم با شکست آلومینیوم اراک، با روحیه بالا سال جدید را آغاز کنیم.
    فریب باخت هفته قبل آلومینیوم را نمی خوریم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور که هیچ بردی در فصل زمستان کسب نکرده فردا آخرین بازی خود در سال 1400 را مقابل آلومینیوم در اراک برگزار خواهد کرد. ارطغرول ساغلام در نشست خبری قبل از این بازی ، اظهار داشت: بازی بسیار مهمی داریم، شرایط تیم در جدول لیگ برتر کاملاً واضح است. متأسفانه تراکتور مجبور شده با شرایطی دست و پنجه نرم کند که از ابتدای فصل تاکنون ادامه داشته و تقریباً مشابه شرایط چهار فصل گذشته را داریم. نمی‌توان در قبال اتفاقات رخ داده کاری کرد، اما شرایط را باید از این به بعد مدیریت کنیم.

    وی با بیان اینکه‌ می‌دانیم کار آسانی نداریم، ادامه داد: هواداران نگران نباشند، انشالله با کمک خدا، از این کار نیز همچون دفعه قبل سربلند بیرون می‌آییم. بازی با آلومینیوم برای ما از جهات مختلف مهم است، می‌خواهیم با پیروزی در این دیدار، فاصله امتیازی با انتهای جدول را بیشتر کنیم؛ همچنین با روحیه بیشتر سال جدید را شروع کنیم و همه برای آینده امیدوار باشند.

    ساغلام با بیان اینکه تقریبا دو هفته است که با تیم کار می‌کنیم، توضیح داد: ما در این مدت بازخوردهای خوبی از بازیکنان دریافت کرده‌ایم. مخصوصا عملکرد تیم در فازهای تهاجمی و تدافعی بهتر شده است. اگر اشتباهات فردی در فاز دفاعی را کنار بگذاریم، می‌‌توانیم بگوییم تیم به خوبی دفاع می‌کند. تمامی بازیکنان مسئولیت پذیر هستند و به دفاع تیمی کمک می‌کنند. ما به کسب چند برد نیاز داریم، به همین دلیل در فاز تهاجمی نیز باید به بازی جهت بدهیم.

    وی ادامه داد: ما در نیمه دوم بازی با فولاد، همان چیزی را که می‌خواستیم انجام دادیم؛ چرا که مسلط بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی را از طریق مختلف ایجاد کردیم. فردا اشتباهات فردی را به حداقل رسانده و اداره کننده بازی خواهیم بود. همچنین موقعیت‌سازی کرده و انشالله سه امتیاز را کسب می‌کنیم.

    سرمربی تیم فوتبال تراکتور خاطرنشان کرد: تیم مشکلاتی از قبیل مصدومیت رضا دهقانی، اکبر ایمانی و عبدالله حسینی را دارد، همچنین علی دشتی به دلیل یکسری مشکلات فردی، دیگر همراه ما نخواهد بود؛ البته یکسری اتفاقات مثبتی همچون بهبود شرایط مصدومیت اخباری، ثاقبی و نجفی رخ داده است.

    ساغلام با اشاره به شرایط تیم آلومینیوم اراک، بیان کرد: فریب باخت هفته گذشته آلومینیوم را نمی‌خوریم. سرمربی این تیم تغییر یافته و من برای «مهدی رحمتی» آرزوی موفقیت می‌کنم. انشالله پس از بازی با ما، بردهای این تیم آغاز شود. تغییرات سرمربی در اکثر مواقع تاثیر مثبت دارد که ما این اجازه را به حریف نخواهیم داد.

    وی ادامه داد: هر دو تیم مدت‌هاست نمی‌توانند به پیروزی برسند که این موضوع فشار مضاعفی ایجاد کرده است. آلومینیوم تیم دونده و جنگنده بوده و بازیکنانشان برای اثبات توانایی‌هایشان به کادرفنی جدید، تلاش خواهند کرد. تراکتور پیش از این، تیم تدافعی و ناکام در ایجاد موقعیت‌های گلزنی بود، ما می‌خواهیم این شرایط را تغییر دهیم. می‌دانیم که دویدن و جنگیدن شرایط کافی برای پیروزی نیست. سعی خواهیم کرد بازی زیبایی به نمایش بگذاریم و همچون بازی گذشته، به همه نشان خواهیم داد که تراکتور تغییر یافته و بازی تماشاگر پسند و چشم نوازی انجام می‌دهد.

    ساغلام افزود: ما در تمرینات نیز راه‌های رساندن توپ به داخل محوطه جریمه را مرور می‌کنیم؛ اما گلزنی فلسفه متفاوتی دارد. امیدوارم موقعیت‌های از دست رفته هفته قبل را در مقابل آلومینیوم هم به دست آورده و به گل تبدیل کنیم.

    وی خاطرنشان کرد: پیش از این تجربه حضور در لیگ برتر ایران را داشتم، رابطه من با تراکتور بسیار متفاوت و دلی است. من از صمیم قلب احساس کردم که می‌توانم در این برهه به تراکتور کمک کنم. واقعیت فوتبال در سطح دنیا این است که اگر سرمربی تیمی نتواند پنج بازی نتیجه بگیرد، مورد بحث و انتقاد قرار می‌گیرد. این شرایط در ترکیه، ایران، فرانسه، آلمان و انگلیس نیز حاکم است. ما باید به این موضوع از بعد مدیریت فوتبال نگاه کنیم. معتقدم موفقیت در فوتبال از ثبات به دست می‌آید.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *