×

دغدغه بزرگ سولدو مقابل نفت؛
5 غایب و 3 خریدی که معلوم نیست بازی کنند

  • کد خبر: 226921
  • 22 بهمن 1400
  • تراکتور فردا در غیاب پنج بازیکن خود مقابل صنعت نفت آبادان به میدان خواهد رفت.
    5 غایب و 3 خریدی که معلوم نیست بازی کنند
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور فردا در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر، میهمان صنعت نفت آبادان است؛ این دیدار اهمیت زیادی برای سرخ پوشان دارد و آن ها به دنبال پایان دادن به طلسم نبردن های خود طی شش هفته اخیر هستند.

    برای شکستن این طلسم اما کار سختی در پیش است چرا که زونیمیر سولدو، سرمربی کروات تراکتور در بازی فردا قادر به استفاده از پنج بازیکن خود نخواهد بود. این تیم در غیاب چهار بازیکن کرونایی خود به نام های هادی محمدی، پیمان بابایی، سامان نریمان‌جهان و رضا دهقانی راهی آبادان شده است. البته پیش از این گفته می شد ثاقبی هم مبتلا به کروناست که گویا تست دوم او منفی بوده و مشکلی از بابت همراهی سرخ پوشان در بازی فردا ندارد.

    علاوه بر چهار بازیکن کرونایی فوق، تراکتور در بازی فردا عبدالله حسینی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت؛ این آخرین بازی است که مدافع تراکتور به دلیل محرومیت در آن غایب است و از هفته آینده می توانیم او را دوباره در ترکیب ببینیم.

    در غیاب پنج بازیکن، سولدو کار سختی برای به میدان فرستادن تیمش در آبادان خواهد داشت و دیگر دغدغه این مربی استفاده کردن از خریدهای جدید تیمش است؛ مهدی کیانی، نادر محمدی و محمد بلبلی در نقل و انتقالات زمستانی به تراکتور پیوستند و طی روزهای اخیر مسئولان باشگاه به دنبال انجام کارهای اداری برای صدور کارت بازی این سه بازیکن بودند که با توجه به بسته شدن دوباره پنجره مشخص نیست که مجوز بازی آنها مقابل نفت صادر شود یا خیر.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *