×

پروسه باز شدن این بار کوتاه است؛
جزئیات پنجره بسته تراکتور؛ جای نگرانی نیست

  • کد خبر: 226907
  • 21 بهمن 1400
  • بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور تنها چند روز بعد از باز شدن آن، اتفاقی بود که هواداران این باشگاه ابتدا آن را باور نکردند ولی موضوع جدی بود. طبق پیگیری‌ها اما مشکل حاد نیست و نمی‌تواند دردسرساز باشد.
    جزئیات پنجره بسته تراکتور؛ جای نگرانی نیست
  • به گزارش نوبر خبر؛ ورود به هر دو مارکت تابستانی و زمستانی لیگ بیست‌و‌یکم با پنجره بسته، تراکتور را با مشکلات زیادی مواجه کرد. این باشگاه برای این‌که مثل نیم فصل اول، بازار را از دست ندهد، زودتر به فکر حل مشکل افتاد و با پرداخت بدهی سنگین سه بازیکن خارجی، مجوز فعالیت در نقل و انتقالات را گرفت.

    تراکتور بعد از باز شدن پنجره با فراغ بال با بازیکنان مورد نظر خود مذاکره و اقدام به معرفی خریدهایش کرد. عقد قرارداد با دو بازیکن (بلبلی و کیانی) تا الان رسمی شده و محمدی هم در آستانه سرخ‌پوش شدن قرار دارد. در چنین شرایطی بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی تنها چند روز بعد از باز شدن آن، اتفاقی بود که هواداران تراکتور ابتدا آن را باور نکردند ولی موضوع جدی بود.

    این بار پای پرونده‌های داخلی در میان است. روز گذشته تکلیف پرونده منصوریان و باشگاه تراکتور مشخص شد و این مربی و دستیارانش با اعلام کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه تبریزی را به پرداخت حق و حقوق‌شان محکوم کردند. در کنار این محکومیت، باشگاه تراکتور چند پرونده با مبالغی پایین‌تر هم روی میز دارد که متعهد به پرداخت آنها هم خواهد بود.

    البته پروسه بازگشایی پنجره این بار پیچیده و طولانی نخواهد بود و باشگاه تراکتور در حین مذاکره با بازیکنان موردنظرش، در حال انجام اقدامات مربوط به جلب رضایت شاکیان نیز هست. با توجه به این‌که به محض حصول توافق، کارهای اداری آن انجام خواهد گرفت و موضوع ارسال پول به خارج از کشور، معطلی‌های چند روزه آن و مبالغ هنگفت ناشی از قراردادهای دلاری مطرح نیست، به نظر نمی‌رسد که مشکلی متوجه تراکتور و هوادارانش باشد و این باشگاه طی روزهای آتی می‌تواند با بستن پرونده‌هایی که به آنها اشاره شد، پنجره خود را دوباره باز کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *