×

بهاری: نشست سوم هم اگر باشد می روم!
مدیرعامل نود همه را انگشت به دهان گذاشت!

  • کد خبر: 226772
  • 27 آذر 1400
  • مدیرعامل- مربی تیم نود ارومیه در یکساعت 2 نشست خبری برگزار کرد!
    مدیرعامل نود همه را انگشت به دهان گذاشت!
  • به گزارش نوبر خبر؛  اختلاف های پیش آمده میان باشگاه استقلال و سازمان لیگ در بحث تبلیغات محیطی به نشست های خبری نیز رسیده و مسئولان این باشگاه چند هفته ای است نشست های خبری بازی هایی که میزبان هستند را خودشان در هتل های پایتخت برگزار می‌کنند.

    از اینرو مسئولان استقلال برای دیدار با نود ارومیه نیز تصمیم گرفتند نشست خبری را خودشان در ساختمان باشگاه برگزار کنند. این در حالی بود که سازمان لیگ فوتبال هم روز گذشته زمان برگزاری نشست خبری را در سالن کنفرانس خود اعلام کرده بود.

    نکته جالب اما حضور یحیی بهاری مدیرعامل – مربی نود ارومیه در هردو نشست خبری بود! بهاری که مدیرعامل باشگاه است و به عنوان مربی نیز فعالیت می‌کند امروز برای جلسه هماهنگی مسابقه با استقلال به سازمان لیگ رفت و بعد از شرکت در این جلسه در سازمان لیگ نشست خبری را حضور داشت. او بعد از نشست خبری در سازمان لیگ به باشگاه استقلال رفت و در کنفرانس مطبوعاتی که باشگاه استقلال ترتیب داده بود شرکت کرد تا در فاصله زمانی یکساعته دو نشست خبری شرکت کند!
    اتفاق عجیب امروز برای مدیرعامل باشگاه نود ارومیه مورد سوال از او قرار گرفت. بهاری اعلام کرد که دو دعوت‌نامه برای او از سازمان لیگ و استقلال آمده و به همین خاطر در هردو نشست حضور یافته است! او گفت که اگر ۳ نشست خبری هم دعوت می‌شد در آن شرکت می‌کرد!

    بهاری در نشست اول خود دلیل حضورش به جای سرمربی تیم را این گونه شرح داده بود:

    مدیرعامل باشگاه اخوی بنده است ولی تمامی کارهای اجرایی بر عهده من است. امسال هم در چارت سازمان لیگ من به عنوان مربی هستم. سرمربی ما آقای تاجدار هستند که یک مشکلی برایشان پیش آمد و نتوانستند در نشست حضور داشته باشند. انشالله مشکل ایشان تا پایان امروز حل می شود و من هم به احترام هواداران و سازمان لیگ در نشست خبری امروز حاضر شدم!

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *