×

فراز کمالوند:
بازی با تراکتور هیچ حساسیتی برای من ندارد

  • کد خبر: 226745
  • 23 آذر 1400
  • سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان معتقد است که بازی با تراکتور مثل بازی های قبل است و هیچ حساسیت خاصی برایش ندارد.
    بازی با تراکتور هیچ حساسیتی برای من ندارد
  • به گزارش نوبر خبر، دیدار تیم های تراکتور و نفت مسجد سلیمان در هفته دهم لیگ برتر یک چهره بسیار ویژه دارد؛ چهره ای که پیش از شروع لیگ برتر هدایت تراکتور را به عهده گرفت اما حدود یک ماه بعد از سمت خود استعفا داد و جای خود را فیروز کریمی داد که سولدو اینک جانشینش شده است. صحبت های فراز کمالوند در نشست خبری پیش از بازی را در ادامه بخوانید؛ صحبت هایی که کمالوند در آن اشاره کرده که بازی با تراکتور حساسیت ویژه ای نسبت به سایر بازی ها برایش ندارد:

    فصل بدنسازی را به طور کامل از دست دادیم

    بازی فردا برای دو تیم بازی حساسی است. تیم ما هفته به هفته بهتر شده است. من کمتر از ۲۰ روز مانده به شروع مسابقات هدایت تیم نفت مسجدسلیمان را به عهده گرفتم و به طور کامل فصل بدنسازی را از دست داده بودیم. بدون بازی دوستانه وارد مسابقات شدیم و به همین دلیل در ابتدای فصل با مشکلاتی مواجه شدیم.

    هفته به هفته بهتر می شویم

    به همان دلایلی که گفتیم، معمولا در هر بازی ۴-۵ بازیکن خودمان را در اختیار نداریم. اما آن چه که مهم است این است که من از بچه ها راضی هستم چون هفته به هفته بهتر و زیباتر بازی می کنند. هفته گذشته یک بازی فوق العاده خوب مقابل ذوب آهن انجام دادیم که اگر آن اتفاقات رخ نمی داد می توانستیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم.

    تراکتور هم مثل ما مشکلاتی دارد

    نسبت به تراکتور شناخت داریم و دو سه بازی اخیر این تیم را دیدیم. مربی ارزشمند کرواتی که آمده تغییرات مثبتی در این تیم ایجاد کرده است. تراکتور هم مثل ما یکسری مشکلات دارد که سعی می کنیم با استفاده از این نقاط ضعف به آن چه که هدف مان است برسیم.

    بازی با تراکتور هیچ حساسیتی برای من ندارد

    مطابق انتظار، یکی از سوالات این نشست از کمالوند در خصوص بُعد شخصی تقابل با تراکتور و حیثیتی بودن آن برای این مربی بود که او با تکذیب چنین موضوعی تاکید کرد: این که از لحاظ حیثیتی برای من مهم است را متوجه نمی شوم! تراکتور، تیمی بوده که ما همیشه دوستش داشتیم، داریم و خواهیم داشت. بازی با تراکتور هیچ حساسیتی برای من ندارد. همه از عشق و علاقه من نسبت به تراکتور مطلع هستند. به هر صورت من الان وظیفه هدایت تیم نفت مسجد سلیمان را به عهده دارم و سه امتیاز بازی فردا مثل سه امتیاز بازی قبل و بعد ماست و هیچ حساسیتی ندارد. بیشتر به دنبال یک فوتبال خوب و جذاب هستیم. خیلی دوست داشتم که تماشاگران هم بودند و بازی را از نزدیک تماشا می کردند. انشالله در هفته های آینده این اتفاق بیافتد و تیم های پر تماشاگر مثل تراکتور و نفت بتوانند از تماشاگرانشان هم استفاده کنند.

    به نبودن چند بازیکن در هر بازی عادت داریم

    ما طبق معمول چند بازیکن خودمان را در اختیار نداریم و دیگر به آن عادت کرده ایم. تیم ما بسیار خوب است و تصورم این است که نفت در پایان فصل قطعا به مقامی دست می یابد که نسبت به فصول قبل مخصوصا فصل گذشته بهتر است. هیچ نگرانی نداریم. مشکلاتمان به قدری زیاد است که منتظر ۲۰ روز تعطیلی بین فصل هستیم که بتوانیم به آنها غلبه کنیم و با آماده سازی کامل وارد نیم فصل دوم شویم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *