×

زونیمیر سولدو:
گفته بودم که کار سختی در پیش داریم

  • کد خبر: 226743
  • 23 آذر 1400
  • سرمربی تیم تراکتور اعلام کرد که وقت کافی برای حل مشکل بدنی شاگردانش ندارد.
    گفته بودم که کار سختی در پیش داریم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور بعد از متحمل شدن دو شکست متوالی فردا در چارچوب هفته دهم لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان است. زونیمیر سولدو، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این بازی ابتدا در مورد دو بازی قبلی توضیحاتی ارائه کرده و گفت: در دو بازی قبلی به خاطر یکسری اشتباهات فردی نتایج خوبی کسب نکردیم. همچنین باید اضافه کنم که چند تصمیم بد داوران به ضرر تراکتور بود و در کل نتیجه تاثیر داشت. ما تلاش کردیم در تمرینات اخیر روی اشتباهات گذشته کار کنیم تا بچه ها دوباره آنها را تکرار نکنند. همه برای یک بازی خوب بسیج شده اند و امیدوارم که عملکرد خوبی در بازی فردا داشته باشیم.

    او در مورد رویارویی با نفت مسجد سلیمان که فراز کمالوند، سرمربی سابق تراکتور روی نیمکتش حضور دارد تاکید کرد: با تمام احترامی که برای تیم خوب و منسجم نفت قائل هستم، بچه های ما باتوجه به شرایط تیم و دو باختی که در هفته های گذشته داشتیم انگیزه بالایی برای پیروزی مقابل این تیم دارند. در مورد مربی حریف هم من نمی توانم صحبتی انجام دهم چون همکارم محسوب می شود. چیزی که بازهم تاکید می کنم این است که تمام تلاش ما این است که فردا برد را کسب کنیم.

    سرمربی تراکتور با تاکید دوباره بر کار سخت تیمش در فصل جاری گفت: من در روزهای اول حضورم در تراکتور تاکید کردم که تیم کار زیاد و مشکلی دارد. یکی از علل اصلی آن جدایی بازیکنان باکیفیت بوده که جایگزین مناسبی برایشان جذب نشده است. تراکتور دوران آماده سازی خوبی هم نداشت و این ها باعث شده تا کار سخت شود. یک مشکل دیگر که برای همه تیم ها وجود دارد، این است که باید هر 4-5 روز یک بار بازی کنیم. خود بازیکنان هم می دانند که از نظر بدنی آماده نیستند ولی زمان نداریم و فشردگی بازی ها باعث شده تا وقت کافی برای تصحیح این کار داشته باشم. امیدوارم در وقفه ای که ایجاد خواهد شد این کار را انجام دهیم.

    او همچنین با تایید احتمال اضافه شدن چند بازیکن به تراکتور تاکید کرد: برای تقویت تیم به دنبال اضافه کردن چند بازیکن هستیم.

    سولدو در واکنش به سوالی در خصوص مصدومیت پر تعداد بازیکنان تراکتور در این فصل گفت: دنبال بهانه نیستم که بگویم همه این ها به خاطر کار بدنی است. چرا برخی ها به خاطر بدنسازی کم این مشکل را پیدا کردند. ولی فوتبال همیشه آسیب دیدگی دارد و برای همه تیم ها هم این موضوع است. مثلا مشکلی که برای اخباری در بازی با فولاد به وجود آمد. بازهم می گویم که وقت مناسبی که نیاز داریم برای کار بدنی، در اختیارمان نیست. آسیب دیدگی مصدومان مان تقریبا تمام شده، به تمرینات برگشته و چند روزی با تیم تمرین کرده اند. چند نفر از آنها حتی کاندیدای حضور در بازی فردا هستند. ولی محمدرضا اخباری هنوز به طور کامل خوب نشده و نمی تواند بازی کنیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *