×

زونیمیر سولدو:
برای ترمیم تیم به زمان نیاز داریم

  • کد خبر: 226692
  • 13 آذر 1400
  • سرمربی تراکتور تاکید کرد که پروسه ترمیم خط میانی و حمله این تیم به زمان نیاز دارد.
    برای ترمیم تیم به زمان نیاز داریم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور با هدایت زونیمیر سولدو سامانی به نتایج خود بخشیده و طی سه هفته اخیر با بسته نگه داشتن دروازه اش، دو مساوی یک برد کسب کرده است. این تیم فردا در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر میزبان آلومینیوم اراک خواهد رفت.

    سرمربی تراکتور در نشست خبری بازی فردا گفت: با تیم خوب آلومینیوم اراک بازی داریم. این تیم کار آماده سازی خود را به موقع شروع کرده و روند بسیار خوبی دارد. آنها در هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی گرفته اند. با تمام احترامی که به مربی آلومینیوم دارم، شناخت خوبی از این تیم در این چند روز پیدا کرده ام. تمام تمرکز من روی تراکتور است. ما در خانه خودمان بازی می کنیم و باید بازی مان را به آنها دیکته کنیم.

    سولدو با اشاره به شکست تراکتور مقابل آلومینیوم در لیگ بیستم ادامه داد: آنها تیمی هستند که اینجا ما را شکست دادند. این می تواند یک انگیزه خوب برای بچه های ما باشد که بتوانیم شکست سال قبل را جبران کنیم. آلومینیوم تیمی است که از لحاظ دفاعی خوب است و تنها یک گل خورده است. ما هم تیم را آماده و یک ثبات نسبی پیدا کرده ایم. امیدوارم که فردا با ارائه یک بازی خوب نتیجه مناسبی کسب کنیم.

    او درمورد به ثمر رساندن تنها یک گل توسط تیمش در سه بازی اخیر تاکید کرد: مدت کوتاهی است که این جا هستم و متاسفانه فاصله بین بازی ها خیلی کم است. 5 روز 5 روز بازی می کنیم و وقت زیادی صرف ریکاوری بازیکنان می شود. این زمان کوتاه هنوز وقتی به من نداده است. سعی می کنیم ولی تیم در همه نقاط بهتر شود و در خط حمله هم نمایش خوبی داشته باشیم. تیم ما نفرات زیادی ندارد ولی روی همه آنها حساب باز می کنیم. حساب اصلی روی آنهایی است که تمرینات بهتری انجام داده و آمادگی بیشتری داشته باشند. تغییرات هم در تیم همیشه خواهد بود.

    سرمربی تراکتور در مورد اینکه تیمش در این سه بازی فقط یک گل زده گفت: ما خط دفاعی مان را تا حد زیادی شکل دادیم. برای خط میانی و حمله یک پروسه زمان دار نیاز داریم که آن را به شکل واقعی اش برسانیم. سعی می کنیم در تمرینات آینده بیشتر کار کنیم تا خط حمله مان بهتر کار کند و بیشتر گل بزند.

    او در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: اخباری یک بازیکن مهم برای ما بود ولی الان که آسیب دیده باید از جایگزین هایش استفاده کنیم. یک دروازه بان 35 ساله داریم که می تواند جایگزین شود و کار را با او ادامه می دهیم. دو بازیکن هم آسیب جزئی دارند که در تمرین امروز بررسی می کنیم و امیدواریم که به بازی فردا برسند.

    سرمربی تراکتور که روز گذشته تماشاگر ویژه بازی تیم های امید این باشگاه و ملوان بود در این خصوص گفت: علاقه شدیدی به بررسی کار بازیکنان جوان و امید دارم ولی فرصت استفاده از آنها را هنوز پیدا نکردیم. البته یک موقعیتی پیش آمد و پیشرفت شان را مشاهده کردیم و مسلما در آینده مدنظر من خواهند بود. امیدوارم هدف باشگاه این باشد که حداقل یکی دو بازیکن از این تیم به بزرگسالان منتقل شوند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *