×

اگر تراکتور مدعی شد تعجب نکنید؛
سولدو در مسیر کروات های موفق فوتبال ایران (گزارش)

  • کد خبر: 226646
  • 6 آذر 1400
  • یک رسانه کروات به تمجید از مربیان جدید تراکتور پرداخته و کار آنها را شبیه به معجزه دانست.
    سولدو در مسیر کروات های موفق فوتبال ایران (گزارش)
  • به گزارش نوبر خبر؛ زونیمیر سولدو، سرمربی کروات تیم تراکتور در بدو ورود به این تیم توانست به تساوی بدون گل با سپاهان در اصفهان برسد و اولین برد خود را در بازی بعد مقابل پدیده در تبریز کسب کند؛ تراکتور که ۳ بازی خود در ۴ هفته اول را با باخت پشت سر گذاشته بود با سرمربی جدیدش به آرامشی نسبی دست یافته تا یکی از رسانه های کشور کرواسی، کار سولدو و دستیارش را معجزه و قرار گرفتن تراکتور در بین مدعیان قهرمانی را اتفاقی عادی با توجه به شرایط فعلی بداند.

    tportal در مورد شروع موفقیت آمیز سولدو در تراکتور نوشت: حدود دو هفته پیش دو مربی کروات به نام های زونیمیر سولدو و کوملینوویچ با ماموریت “نجات” نایب قهرمان سه دوره لیگ برتر ایران که شروع بدی در فصل جدید داشت و پس از چهار بازی تنها یک بازی را با برد پشت سر گذاشت، راهی تبریز شدند.

    مربیان کروات زیادی در ایران کار کردند، اما مطمئناً معروف ترین نام ها عبارتند از: برانکو ایوانکوویچ، زلاتکو کرانچار، ایگور استیماچ، لوکا بوناچیچ و دراگان اسکوچیچ مربی فعلی که تیم ملی ایران را به سمت جام جهانی سوق می دهد… و اکنون باید نام سولدو و کوملینوویچ را هم به لیست اضافه کنیم که در تراکتور، باشگاهی که مثل نامش لیگ را کند شروع کرد ولی با سرمربی جدید خود یک برد و یک مساوی به دست آورده است.

    سولدو برای نجات تراکتور همراه با دستیارش کوملینوویچ وارد تبریز شد. البته وقت زیادی برای اولین بازی نبود ولی تراکتور با هدایت سرمربی کروات خود توانست سپاهان، یکی از مدعیان اصلی قهرمانی را در خانه اش با تساوی بدون گل متوقف کند.

    تراکتور با هدایت سولدو در گام دوم مقابل پدیده قرار گرفت و در روزی که موقعیت های زیادی داشت در نهایت با تک گل محمد عباس زاده در دقیقه ۸۳ به پیروزی رسید. تراکتور با کسب این ۴ امتیاز به شرایط خود در جدول سر و سامانی بخشید و تنها ۶ امتیاز با سپاهانِ صدرنشین فاصله دارد. سولدو و کوملینوویچ تا جولای ۲۰۲۲ (پایان لیگ برتر ۰۱-۱۴۰۰) با تراکتور قرارداد دارند و اگر این شروع خوب ادامه داشته باشد، تمدید قرارداد آنها عجیب نخواهد بود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *